Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Metro White Wall Tile Reviews

4.9 Rating 369 Reviews
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Gordon Robertson
Verified Reviewer
“Good quality tile for the money”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Stephen Burrows
Verified Reviewer
“Good quality tiles and an excellent service. Thank you”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“The tiles were average, however half of them was broken & even after I’ve emailed tile mountain, still nothing has been done there careless & aren’t bothered about sending more out they just expect you to buy more”
Helpful Report
Posted 1 year ago
We are very sorry for the delay with your replacement order. This is due to a system error, that has now been rectified. You should hear from us shortly regarding the replacement tiles. We have also issued a refund of the delivery fee paid on your original order to apologise further for this. If there is anything more that we can do tom assist, please do not hesitate to get in touch on 01782 223822 or at customer.service@tilemountain.co.uk Kind regards, Joanna
Posted 1 year ago
“Exactly as described”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Author didn't leave any comments.
Helpful Report
Posted 1 year ago
“These tiles make a bathroom look more expensive instantly. Fast delivery as always by tile mountain 100% impressed”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excellent price and very fast delivery, very happy with the tiles”
Helpful Report
Posted 2 years ago