“Had already been opened and resealed so I assume it was damaged when another customer recieved it and it was sent out again. They tried to blame the courier but the outside box was not damaged and in good condition. Still no refund for item and postage costs.”
Dear Andrea,
Thank you for taking the time to leave us a review. I am sorry that you are unhappy with the service that you have received.
I have had a look at your order and your return was booked back into our warehouse on the 20th of October 2022. As stated in our Terms & Conditions, all refunds will be issued with 14 days of receiving the returned goods back in our warehouse. I can confirm that you refund has now been issued.
If you would like to discuss this further, please contact us voyageoutlet@voyfab.co.uk
Kind Regards,
Lauren
Voyage Customer Service Team
“I love my mirror which I use more as an art statement piece rather than a mirror .It’s very large and definitely needs two people to handle and fix.Because of the weight, don’t lean the mirror against a wall while fixing , as the metal flower pieces around the edge will take the brunt of the weight and break off.”