“Fijne vervanging voor de vorige die ging lekken”
“Hele fijne thermobeker met een mooie kleur deksel”
“Gelukkig nog gejregen. Mijn eigen dop was versleten van het gebruik.”
“Oorspronkelijke was stuk na 2 jaar, mooi dat je vervanging kan kopen”
“dit is mijn derde die binnen 2 maanden kapot gaat, weet niet wat is de reden, wel jammer”
“Deze dop als vervanging van de originele dop. Ze zijn sterker en lekdichter dan de originele. De kleur pas ook mooier bij de fles.”
“helaas was mijn vorige Tumber Lid snel kapot gegaan, hopelijk geniet ik deze veel langer.”
“Gelukkig zit het gaatje aan de zijkant van de dop, dat drinkt fijner.”