“Dit is intussen mijn derde Tumbler Lid. Zowel mijn eerste als mijn tweede zijn kapot gegaan. De sluiting klikt niet meer waardoor mijn drankje lekt als het in mijn tas zit.
Eerst was ik heel enthousiast van mijn Tumbler, maar hierdoor durf ik hem niet veel meer te gebruiken.
Via de klantendienst kreeg ik wel de mogelijkheid om een nieuwe te ontvangen (meteen of in punten om bij mijn volgende bestelling te plaatsen. Fijn dat ik deze twee mogelijkheden kreeg. Ik koos voor de optie met punten, dit was beter voor het milieu).”
“mijn eerste tumbler lid was na een paar maanden helaas al los, en sloot niet meer goed af. hopelijk blijft deze wat langer goed sluiten!
maar verder wel super blij met deze handige dop!”