“Goede kwaliteit en erg mooi afgewerkt. Houd goed koel”
“Zo mooi kleurtje ❤️ prachtige beker”
“Mooie fles die je drank goed koud houdt.”
“Top fles! Wel zwaar maar mooi”
“Mooie nieuwe fles. Super blij mee”
“Begonnen met 1 fles voor mij alleen intussen heel men gezin aangestoken”
“Prachtige fles! Heel blij mee!”
“Wel een fijne fles maar hij is nu al beschadigd. Er zit een soort folie op die dop wat los laat.”