“Ik ben fan van deze fles. Heb er inmiddels 2.
Ze zijn erg makkelijk schoon te maken en drinken fijner dan een plastic flesje”
“Heerlijk met de warme dagen blijft je water koel”
“Ik ben grote fan van de steels, drinken blijft er heerlijk koel in.”
“Fijne fles, waarin water lekker lang koud blijft”
“Fijne stevige fles, lekt niet en makkelijk schoon te maken en te houden.”
“Hele fijne en mooie fles. Drinkt erg fijn en het drinken blijft inderdaad erg koud. Dit is ideaal als het warmer weer is.”