“Super mooie fles en heel gemakkelijk om in huis te gebruiken om altijd genoeg te drinken. Onderweg de sleeve eraan en past perfect in de auto voor onderweg. Heel tevreden!”
“De fles is echt prachtig! Maar ik kreeg een grijze bescherm hoes erbij en dit vind ik totaal niet bij zo'n mooie paarse fles passen. Ik vind de grijze beschermhoes echt lelijk. En op de foto zie ik ook geen grijze bescherm hoes, maar een paarse.”