“Heel mooi en inderdaad wel redelijk stevig, gemakkelijk uit te wassen ook.
Ik had 5 sterren gegeven als het ietsjes groter was geweest, deze is 600ml en ik doe soms iets meer water bij mijn dropjes, maar het is niet erg, keuze genoeg op jullie site en ik koop wel eens een grotere fles ;)
In ieder geval bedankt voor het kadootje, was zeer leuk!”
“Jammer dat je niet uit alle flessen kan kiezen. Ik vind het wel spannend om een glazen fles te gebruiken, in verband met de breekbaarheid.
Het duurde wat langer de bestelling in verband met het nieuwejaar, maar in goede orde ontvangen. Ik vind het wel jammer dat je niet kan kiezen om het pakket in een pakketautomaat te laten plaatsen. De bezorgers zetten het tegenwoordig zomaar ergens neer.”
“Fijne fles. Ligt goed in de hand. Drinkt makkelijk. Als je de fles met water wat langer in de koelkast zet wordt deze ook echt goed koud. De thermo sleeve zorgt er zeker voor dat je drinken nog langer koud blijft.
Ik zet de fles meestal zonder drop maar wel met water in de koelkast en doe er later een drop bij.”