“De perfecte grootte met 500 ml voor een waterdrop.”
“Heel fijne en aangename glazen om uit de drinken.
Zeker een plus dat ze stapelbaar zijn!”
“Lekker groot en drinken heerlijk”
“Beslissen fijnste glazen van waterdrop. Dun maar niet te doen!”
“Het formaat is perfect voor mij & ze zijn heel mooi dun.”
“Mooie en kwalitatief goede glazen. Omdat het 500 ml inhoud is, past er perfect een drop in!”
“Mooie grote glazen, handig in de zomer als je veel ijs in je drankje wilt”
“Mooie fijne en grote glazen, zo drink je ongemerkt toch meer.”