“Duur maar top. Niet heel speciaal maar ziet er goed uit.”
“De glazen zijn groter dan gewoonlijk en vind ik best handig”
“Fijne en mooie glazen waar genoeg drinken in kan. Drinken ook fijn omdat ze mooi dun zijn.”
“Zeer mooi Dessing en je drink gemakkelijk 500 ml water.”
“mooi product, schitterende glazen......ga er nog een paar bij bestellen....top.”