“Super mooie fles. Mooier dan ik dacht, maar helaas komt er vocht onder de lak waardoor de fles lelijk wordt met vieze randen. Dat is jammer en toch net niet duurzaam.”
“Heb de fles 1x gebruikt. En de verf op de dop begint al te bladeren. De fles gaat niet in de vaatwasser. Heb er in totaal maar 1.5 liter uit kunnen drinken. Dat is jammer. De fles drinkt lekker. Is compact. Alleen dat van de verf is minder.”
“Wat een fantastische verrassing deze songfestival 2026 fles. Ten eerste een leuke herinnering en ten tweede blijft mijn waterdrop drank er super koud/koel in. En dan nog ten derde; ziet er ook nog eens supermooi uit en niet iedereen heeft deze, dus MIJN fles!”