“Heerlijke smaak! Zeker 1 van mijn favoriete smaken!”
“Lekker verfrissend, maar ook warm te drinken.”
“Een lekkere frisse ice tea”
“De ice tea is mij favoriet”
“Nog altijd niks van jullie ontvangen, schande”
“Sterke lekkere smaak! Ik ben alleen zelf wat minder van de groene thee en had gehoopt op traditionele ijsthee”