“Heerlijk! Absoluut mijn favoriete smaak.”
“Één van mijn favorieten .”
“De ICE TEA LEMON is mijn favoriet van de Ice Teas. Hij is heerlijk fris, niet te zoet en niet te zuur.”
“Zeer lekkere smaak, blij dat het in het vast assortiment blijft”
“Zowizo één van mijn favorieten.”
“Heel lekker smaakje: fris en natuurlijk.”