“Heerlijk met ijs, als ik mijn warme Waterdrop thee moet missen. Micro Tea mag ook bij de abbo.”
“Zalig lekker ! Eén van onze favorieten.”
“Lekker verfrissend met die echte pure theesmaak”
“lekkere smaak.
proeft als ice tea maar dan minder zoet. Daar houd ik wel van.”
“Op dit moment mijn favoriete smaak”