“Super lekker van smaak.
Wij gebruiken 2 drops voor 1,5l.
Smaakt zoals de echte ice tea.”
“Deze smaak bevalt wel enorm goed!! Zeker voor meer en herhaling vatbaar.”
“Lekker van smaak, mag iets minder zoet voor mij.”
“Heerlijke frisse smaak,net zo lekker als uit de winkel”