“Lekker zoet! En fijne smaak voor tijdens het sporten!”
“Heerlijk en perfect voor een intensieve workout”
“Er is te weinig smaak in en kleurt helemaal
Niet”
“Perfect voor tijdens of na het sporten”
“Lekker, en smaakt ook naar aarbeien, maar niet te overheersend. Maar qua smaakt niet leteen mijn favoriet. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.”
“Echt een. Heerlijke smaak de strawberry recharge!”