“Vind de smaak op 600 ml niet sterk genoeg. Nog niet geprobeerd op 400ml. Prijs kwaliteit valt tegen”
“Smaak is echt goed, bestelling duurde erg lang. Ook nog eens met vertraging en kosten voor er brievenbus pakket €5-€6 vind ik erg hoog.”
“Smaakt goed alleen duurt best wel lang tot dat het hele blokje oplost in het water.”
“Lekker fris.
Ik ben een echte 'berry lover'”