“I have used these Petrol 3.0 gloves for 6 months now and i can tell you that the durability is insane! I train 3 times a week on turf and play 1 match a week on grass or turf. The grip stays there if you treat the gloves right. Wash them and get some Turboglu! Great gloves”
“PETROL BEAST 3.0
super goede handschoenen waar je echt lang mee kan doen. Ik heb 7 maanden en ze zijn nog prima. Ik raad het zeker aan om deze handschoenen te dragen.
Je krijgt ze makkelijk aan en uit en een goede grip.”
“PETROL BEAST 3.0
super goede handschoenen heb ze nu 7 maanden en zijn nog redelijk goed andere merken had ik al lang nieuwe gemoeten.
ik raad deze zeker aan (ook aan vrienden).
Ik had ze snel binnen en hebben zeer goede grip”
Hallo Lena,
vielen Dank für deine Bestellung und dein Feedback zum Petrol Beast!
Wir bedauern, dass du mit diesem Modell nicht zufrieden bist!
Um dir optimal helfen zu können, würden wir uns freuen, wenn du unser Support-Team kontaktieren würdest. Gerne werfen wir dann einen Blick auf deinen Handschuh!
Vielen Dank!
Viele Grüße,
Dennis
“El mejor guante que eh tenido, nada más quitarle el plástico tenía un grip de muerte. ahora mismo también tiene el grupo genial. Lo recomiendo y solo hay que mojarlo.”