Hello Crystal.
Thank you for your 5-star review! We are super glad to hear that you have received your order from us.
Keep us posted on your grow journey! Happy Growing!
Kind regards,
420-Seeds Team
Hello Douglas,
Thanks so much for the 5-star review! We are really pleased to hear your order arrived quickly and discreetly. We appreciate you choosing 420-Seeds and hope everything continues to go smoothly from here.
Thanks again for your support!
Kind regards,
420-Seeds Team
Hello Daniel,
Thanks for your review.
Please note that we do have a germination guarantee and we'd like to reassure you that we are happy to get any failed germinated seeds replaced for you.
Our team have reached out to you in regards to this. If you could kindly respond to the email sent to you, that would be great!
Kind regards,
420 Seeds
Hello Joe,
Thank you so much for your 5 star review and we really appreciate your feedback on the delivery of your order!
We thank you for your support and if there is anything we can assist you with in the future, be sure to reach out and our team will be on hand to help!
Kind regards,
420 Seeds
Hello Ken,
Thanks for your 5 star review and we really appreciate your feedback!
We thank you for your support and if there is anything we can assist you with in the future, be sure to reach out and our team will be on hand to help.
Kind regards,
420 Seeds
Hello Otis,
Thank you for your 5 star review! We really appreciate your support!
If you need any assistance with your grow, be sure to reach out and our team will be on hand to help!
Kind regards,
420 Seeds
Hi Scott,
Thank you for the 5-star review! We’re really pleased to hear that your order arrived quickly and that you’re happy with the quality of the seeds. We appreciate your support and hope you have a great experience with your grow.
Kind regards,
420-Seeds Team
“So far I have zero complaints. All that I have purchased this far , is currently being grown now. The mix packs have all germinated quickly, so the next couple of weeks should tell me all about these beauties. I will follow up with more information, and possibly pictures in the near future. Thanks and I’m about to purchase more tonight.”
Hello Errick,
Thank you for your 5 star review! we really appreciate your feedback on your order and we thank you for your continued support!
If there is anything we can assist you with in the future, be sure to reach out and our team will be on hand to help!
Kind regards,
420 Seeds
Hello Larry,
Thank you for your 5 star review and we're really pleased to hear you received your order on time!
If there is anything we can assist you with in the future, be sure to reach out and our team will be on hand to help!
Kind regards,
420 Seeds
Hello Richard,
Thank you for your 5 star review! We really appreciate your support!
Unfortunately here at 420 Seeds we don't stock clones, but if there is any questions or enquires you have, please reach out to your team and we'll be more than happy to help!
Kind regards,
420 Seeds
Hello Randall,
Thanks for your review and I am very sorry to hear about this. Our team have reached out to you in regards to this. If you could kindly respond to the email sent to you, that would be great.
Kind regards,
420 Seeds
“Tiny little brown seeds there was one normal decent size and another one that was a little bit smaller not so good then they put it in the mailbox at 130° probably more sat there a couple days thought it would be delivered to my front door or porch patio where I would see it but it cooked in the mailbox”
Hello John,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear you’re disappointed with your order. Seed size and appearance can naturally vary between strains and even within the same pack, so smaller seeds aren’t necessarily an indication of quality or viability. We completely understand your concern about the package being left in a hot mailbox, though, especially in extreme temperatures. Unfortunately, where a package is left at the delivery address is determined by the postal carrier. our customer support team have emailed you directly in regards to this, could you please respond back to the email as we would like to get this resolved for you as best as we can.
Kind regards,
420-Seeds Team
“Seeds were received in good condition. I ordered a seed pack from Ace which is one of the breeders 420 seeds ships from the UK to the US (instead of shipping from NY). They shipped "super stealth" meaning the seeds aren't in the original packaging from the breeder. I'm sure they are the correct seeds but I haven't popped any of these yet so I can't confirm 100%. Otherwise, everything was received and all look to be in good condition. Also the freebies received were generous. Overall I'm very happy. The strain I ordered is nearly impossible to find in the US at this time so I'm glad to get my hands on them. Thank you!”
Hello Kelly,
Thank you so much for the 5-star review!
We’re really pleased to hear your seeds arrived safely and in great condition, along with some generous freebies. We understand how difficult certain strains can be to find, so it’s great that we could help you get hold of the one you were looking for. We really appreciate your order and your feedback, and we hope everything goes brilliantly when you’re ready to get started.
Happy growing!
Kind regards,
420-Seeds Team
“I had a issue with my order at first but they figured it out got back with and gave me all new seeds so.they make things right and they done it quick thank u.now we have a delivery issue the package that it was wrapped it had feet prints all over it and I didn't think nothing of it and threw it away but when I opened it all was good visually on he outside soon as I opened the gorilla glue I seen the vile was open in the pouch and the vile was smashed flat Pritty much u can tell by the cap how it was smashed anyway.im going to guess I may have trouble with them when I go to pop them maybe not but Pritty good possiblity it was smashed.i don't figure y'all will fix this because it wasn't ur fault but u wanted to know how it went it went great dealing with y'all but who ever done the deliveries were ever it was at but they don't care for their packages forsure.if u guys can help that would b awesome but I'm doubting that's not the table cause them were replacements for ones that wouldn't germinate.anyway thank y'all 420 u guys have been top notch.gos bless kalab”
Hello Kalab,
Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are sorry there was an issue with your order initially, but we are really pleased we could get it sorted quickly. Standing behind our germination guarantee and making things right is important to us. We truly appreciate your patience and your support.
Kind Regards,
420-Seeds Team
Hello Jon,
Thank you for your 5 star review, we are glad everything is going well so far and really appreciate you sharing your experience. We look forward to hearing how things progress over the next couple of months. Please feel free to contact us if you need any help along the way.
Kind Regards,
420-Seeds Team
Hello Jeffrey,
Thank you so much for the 5-star review! We are delighted you enjoyed our selection, prices, freebies, and fast delivery to the USA.
We really appreciate your support and look forward to serving you again!
Kind Regards,
420-Seeds Team
“Excellent communication, quick discrete delivery, haven't used product yet.
If the product is as good as the service which I'm sure it is ! Adds up to a sensational purchase ! Thank you 🙏”
Hello Julian,
Thank you for your 5 star review and we really appreciate your kind words! If there is anything we can assist you with, please let us know and our team will be on hand to help!
Kind regards,
420 Seeds
“I ordered from 420 because they were one of the few places with US shipping that had some Ace Seeds varieties in stock. While I was there, I got some other strains too. I spent about $120 total.
The website states without qualifications that US orders are shipped from an office in New York, so that is what I was expecting. On the Ace Seeds only, when I added them to the cart, they said that these will take longer because they have to ship from the UK. I thought that meant that they were shipping from the UK to New York, then to me. It didn't!
What actually happened is that my entire order was shipped directly to me from the UK, both the Ace strains and the others. They were ALL removed from the breeders' packs, the only guarantee of quality, and placed in clear ziplock pouches with the strain names written in marker, then put inside an unrelated item. They call this "stealth" shipping, and it is to get the item through customs. I did not want any of that nonsense and would never have ordered if I knew it wasn't going to be above board like a normal seed order.
Also, even if they were going to ship the Ace seeds from the UK, why did the ENTIRE order have to be removed from the breeders' packs and shipped from there too? Why couldn't they have shipped the rest of it from New York as advertised, in the original packaging? That would have upped this to 3 stars probably.
All in all, I spent $120 on a bunch of mystery beans that may or may not be what I thought I was buying. I am highly dissatisfied with this experience.”
Hi Evan,
Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations.
We understand why this was frustrating. While we do have a US fulfilment centre, only selected breeders are stocked there. On our website's Breeders page, we list which breeders are shipped from our New York office (typically 1–5 days) and which are shipped from our UK office (typically 7–14 days). As your order included Ace Seeds, which are fulfilled from the UK, the entire order was dispatched together from our UK facility, as we're unable to split orders into multiple shipments.
All of our seeds are supplied to us in their original breeder packs. For international shipments from our UK facility, the breeder packs are carefully opened and the seeds are repackaged using our stealth shipping process to help maximise the chances of successful delivery through customs. We appreciate that this may not be everyone's preferred option, but it is done solely to improve delivery success for our international customers.
We genuinely appreciate your feedback and understand your disappointment. We'll certainly take your comments on board as we continue looking at ways to make our fulfilment and shipping information even clearer for future customers.
Best Regards,
420-Seeds
Hello Lawrence,
We're sorry to hear about this. We've tried to contact you by email but haven't yet received a response. To resolve this as quickly as possible, we're happy to send the 4 missing seeds free of charge. Our customer support team has emailed you to confirm this and will arrange the replacement as soon as we hear back from you. We appreciate your patience and look forward to putting this right.
Best Regards,
420-Seeds