Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Ancient Wisdom Wholesale Reviews

4.7 Rating 2,923 Reviews
93 %
of reviewers recommend Ancient Wisdom Wholesale
4.7
Based on 2,923 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Live Chat, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Ancient Wisdom Wholesale Reviews
Visit Website

Phone:

0114 272 9165

Location:

Ancient Wisdom Marketing Affinity Park, Europa Drive, Affinity Park
Sheffield
S9 1XT

Write Your review

“I placed my order and they took 3 days to get my stuff together because it took so long that resulted in me not having everything i ordered as it was out of stock!! Still very pleased with the delivery and would come back again and would recommend thank you”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Order placed on Sunday delivered on Tuesday, absolutely amazing! Products out on sale by Wednesday and even though new products in our shop the started selling immediately! Very excited about all the bath products we have from Ancient Wisdom.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“My customers love the products. I have already sold several "Chill Pills" bath fizzies and several lava foot stones. Everything was packaged securely and shipping time was very good. Thank you very much!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I like the variety of goods ancient wisdom offer. Their delivery is very efficient and always as promised”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“A great site nice & easy to use, quick delivery . I will be using again in the near future. Regards Glyn.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Quick service. Lovely products. I will be back.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I was sadly disappointed with my first purchase experience from AW. On requesting a price for some samples the price was more than it should have been. On asking how the assistant arrived at this price I was told 'very easily'. In fact the total was wrong. I called to confirm prices and to adjust my order - still arrived with wrong order, a damaged product and products I would not buy again. I had been excited as I was looking forward to using AW for my online shop but won't be doing so now. To see what other's experienced Iooked at the AW face book page which confirmed my doubts. Many others had similar complaints. I feel much could have been sorted out by having less cocky sales staff( obviously student or similar) and by simply listening to your customers and addressing others concerns. Genuinely sorry to have to write this low scoring review.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Dear Fran, Thank you for your review and I am sorry you have had a bad experience with us on your sample order. You are correct in saying that the person you spoke with was a student - he is our apprentice and I made sure he receives further training in his telephone manner. Please accept our apologies here. I have had a look at your sample order and can see that the higher price stands from the Small Order Charge on the order. We do charge this when orders below our minimum of £50+VAT are placed, however this does not apply in terms of sample orders so I have refunded your £5+VAT for this. I can see you received a reduced postage charge on the order (we usually charge £7.50+VAT for standard orders). I have also applied a £7.50+VAT credit to your Ancient Wisdom account, which means that your carriage charge will be covered should you wish to give us another try. Once more many apologies for the inconvenience. Kind Regards, Urszula
Posted 10 years ago
“Highly recommend Ancient Wisdom. Great products, fab prices and the customer service is second to none!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Although the majority of the products ordered were in stock there were some problems with a couple of them. I emailed Urszula and have not yet received a response which is highly disappointing.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
ear Rebecca, Thank you for your message and I apologize for the problems with your order. I have just received the negative review from you, which is what prompted me to search for your email address in my messages as I always reply to all emails usually within 24 hours, however I have missed yours in error - I do apologize for this. Please email me with the photos of the damaged items and the item codes - I will be happy to issue a credit, refund or a replacement for these - I leave the choice to you here. Once more many apologies for the inconvenience. Kind Regards, Urszula
Posted 10 years ago
“Hugely impressed with the speedy delivery!”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Ordered my 1st Wholesale order was very helpful and got my order out very quickly, only downfall was that the parcel went everywhere apart from where it should have gone but did turn up in the end. Would do business again. Sue”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“very good service, helpful staff well done i will be ordering more items soon”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I have used Ancient Wisdom several times now and have never been disappointed. Excellent service, items arrive quickly and haven't encountered any problems.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Fast delivery, well packaged and excellent quality products for an excellent price”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Good prices, Great service and fast delivery, thank you very much. Arabesque-gifts”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Hi most of my products ordered where great but was dissappointed with rhe bath bombs as they where all cracked due to packaging all loose around them so i had to sell much cheaper than intended a oart from that the rest of order was fine kind regards claire”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Very nice products. Super quick service and any mistakes or problems are dealt with without drama. Would recommend to anyone.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Product review wax melts. I received two which are bordering on rancid- lavender fields and lemon harvest. Got complaints from clients and tried them myself. Lavender definite, lemon has funny after scent. Won't be buying those again. The Japanese magnolia is divine and here comes my biggest biggest complaint. So much is always out of stock. I wait for one item to come back and then everything else I want to order is oos. I have to look at your website everyday even when I ask to be emailed when something is back in stock Very frustrating. Great range of items.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“The soaps smell amazing !”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“I'm very satisfied. Good luck :-)”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Ancient Wisdom Wholesale is rated 4.7 based on 2,923 reviews