AquaLiv Reviews

4.85 Rating 1,732 Reviews
98 %
of reviewers recommend AquaLiv
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read AquaLiv Reviews

About AquaLiv:

The AquaLiv System recreates the dynamics of a mountain spring under the kitchen sink to produce the best-tasting water you’ve ever had.

Visit Website
AquaLiv 5 star review on 30th March 2021
Donald Curtis
AquaLiv 5 star review on 30th March 2021
Donald Curtis
AquaLiv 5 star review on 25th March 2021
Sara Vitta
AquaLiv 5 star review on 8th August 2020
Gabriel Navarrete
AquaLiv 4 star review on 24th September 2020
Ken Gray
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Product good not customer service.
Posted 1 week ago
Hello Beth! We're happy to hear you are enjoying your AquaLiv System but are unhappy you experienced bad customer service. If you have any advice on what we could have done better we would graciously accept that. Thank you.
Posted 1 week ago
Easy to use and maintain
Posted 6 months ago
Too expensive, and don't even offer free shipping. Not sure if it is even removing chemicals from water.
Posted 7 months ago
Hi Elizabeth. We're sorry you feel our replacement filters are too expensive. Our filters have been the same price for ten years and were at this price long before you purchased your AquaLiv Water System. We're perplexed as to why you purchased the system in the first place since the filter cost was known at the time of purchase. The price works out to only $0.27 per day. It has been difficult for us to maintain this price for so long as our costs continue to increase. Our filters also contain the minerals that naturally alkalize the water so they do double-duty along with purification. Speaking of purification, the purification performance on the AquaLiv Water System is certified by a 3rd party laboratory.
Posted 7 months ago
Delicious clean fresh water alkaline level averages 8.7.
Posted 1 year ago
Very poor customer support
Posted 1 year ago
Hi Carey. I looked up your account and it appears you ordered the incorrect filters for your system. It seems the confusion arose because you have purchased two different models of systems from us and purchased filters from a reminder email sent in 2017 for the old model. We did offer to refund the incorrect filters upon their return and we are happy to do so. Thank you.
Posted 1 year ago
AquaLiv is rated 4.85 based on 1,732 reviews