Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Custom Gifts Reviews

4.3 Rating 3,702 Reviews
83 %
of reviewers recommend Custom Gifts
4.3
Based on 3,702 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Read Custom Gifts Reviews
Visit Website

Phone:

01522699933

Email:

hello@customgifts.co.uk

Location:

Fanmerch, J1 Parkes Way, Leafbridge Business Park, Lincoln,
lincoln
Lincolnshire
LN6 9WG

Write Your review

“I ordered this as a Christmas present. What was described online wasn't really what I got. It was described as in a slated crate, but it came in a box, which I opened and now can not give as a present. It was a lovely gift if i got what was told online.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Delivery took longer than expected and kept getting told different things about when being shipped. However item arrived as described”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The pictures look very blurry on the cups”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“We ordered the Arsenal personalised beech towel! Very thin, more of a clothe, with the exception of putting a person name on it! At a cost of £26.00! I will not be entertaining, this again!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Colour on flag a bit dull but good quality flag”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Received item lovely items but tried emailing with no reply or dispatched notifications so lucky I was home”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very disappointed with the quality of personalised goods received. Rocking horse is beautiful but 2 attempts to provide personalised rockers have been disappointing. First set the name was not visible. A replacement set arrived 3 weeks later and the name was partially rubbed off / scratched away on one rocker. Very disappointing for a pretty expensive Christmas present for my grandson.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Love the idea of a personalised blanket. Blanket itself could do with being a better quality, not as soft and inviting as I thought it would be.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Ordered the personalised photo blanket, very impressed with the quality of it. The only down side's are the lack of tracking information provided and it being delivered before I got a dispatch notification, also the blanket arrived with dirt marks over it which is nothing a wash can't fix but don't expect to have to wash something brand new on arrival”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Not received yet after 3 weeks”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Will Sorry to hear this if you contact customer service they can look into this for you Thanks SM
Posted 4 years ago
“Good quality for the price”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“arrived on time”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Not bad but not great not worth £20 Worth between £10 and £15 Quality of the towel and print not brilliant I would say overall it's ok nice to buy as a novelty gift for someone but not for a quality towel”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Item good, service poor. Took longer than stated "within 7 days" Contacted customer service as not heard anything Jared was very abrupt and rude. Wouldn't use again.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Item turned up smashed then they did replace but the photos were hardly visible and faded son was upset as was for father's day.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“The blanket is so much smaller then expected but the images are good. The blanket it’s self is okay quality not made very well.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Blanket was of average quality and workmanship machining poor as picture edges weren't straight. Recipient liked the thought though.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“Very poor quality. Personalised Harry Potter towels. Sent Custom Gifts photos they said they couldn't see what was wrong and the pile would settle once washed (it didn't). The pile was bobbled told it was because of the process used to do personalisation. The pile was bobbled, even after being washed. Offered full refund, told to cut towels in half and send photo. I felt this option totally wasteful so accepted part refund and keep towels. Couldn't give as presents as was my intention.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi Marie, thanks for your honest feedback. I am so sorry you are not happy with the towel you received. Mistakes do happen, but I do understand that our team tried to offer a replacement or refund so I do hope you can appreciate we have tried to resolve your complaint. Licensed items do need to be destroyed prior to the refund being actioned unfortunately as this is part of the licencing agreement. I do agree that it is wasteful so we will pass your feedback onto the licence holder to see if they will reconsider in future. I do hope this is okay. Please get in touch if you would like some more information. Many thanks, Harrison
Posted 5 years ago
“Blanket itself was lovely and very well done but the delivery wasn't great.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Hi there, Thanks for your feedback, it really helps us improve on our service. We are working on improving our delivery so less issues happen in the future. Thanks for letting us know! Many thanks, Harrison
Posted 5 years ago
“The towels are very nice but disappointed the print wasn't on both sides.”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Custom Gifts is rated 4.3 based on 3,702 reviews