Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Factory Direct Flooring Ltd Reviews

4.6 Rating 9,686 Reviews
92 %
of reviewers recommend Factory Direct Flooring Ltd
Read Factory Direct Flooring Ltd Reviews
Visit Website

Phone:

330 100 00 15

Email:

info@factory-direct-flooring.co.uk

Location:

1 Finch Way, Hemdale Industrial Park,
HEMDALE BUSINESS PARK,
1 Finch Way, Hemdale Industrial Park
United Kingdom
CV11 6TQ

Write Your review

Factory Direct Flooring Ltd 5 star review on 13th March 2025
Becky
Factory Direct Flooring Ltd 5 star review on 13th February 2025
Richard
Factory Direct Flooring Ltd 5 star review on 30th January 2025
Barbara
Factory Direct Flooring Ltd 5 star review on 18th September 2024
Elizabeth Oxley
Factory Direct Flooring Ltd 5 star review on 10th June 2024
Sara Lawrence
Factory Direct Flooring Ltd 5 star review on 10th June 2024
Sara Lawrence
Factory Direct Flooring Ltd 5 star review on 10th June 2024
Sara Lawrence
235
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Thank you”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Good quality flooring and a great design. Very impressed with the flawless delivery, even though I ordered during the Christmas rush! Great company!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“It's thick and good value for money. Cheaper than others but quality is very good”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent service and samples I'll be placing a order after Xmas”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I went for the retro black and white tile pattern soft vinyl flooring. It's lovely and I was lucky to get it on sale! Delivery service was excellent too!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“The process of ordering was easy and delivery was spot on, very impressed. Can’t comment on quality of vinyl as I haven’t been able to get it laid before Christmas which was a shame but … ho ho ho I’ve decorated it instead !”
Factory Direct Flooring Ltd 5 star review on 23rd December 2021
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great flooring Great prices Happy days👍”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Pleased with floors.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“We ordered laminate flooring and vinyl floor samples. All samples turned up promptly and were big enough to give a good idea of look and quality. We’ve now ordered a laminate flooring so will review this once it’s been fitted after Christmas.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I ordered my vinyl, and it came with a lot of broken a ripped parts. I am not happy at all because I really liked the service but didn’t expect this.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi, I am sorry to hear your item has arrived in this condition. I can see your order was delivered 14.12 and we have had no contact from you since delivery. If we had been informed we could have delivered a new item to you the next morning. This is still an option if you wish to get in touch with the team they will sort this out for you immediately. As a company, we pride ourselves on great customer service which includes the resolution of any problems that occur swiftly and efficiently however we have been unable to do so on this occasion as the issue hasn't been reported until now. Again please get in touch if you wish to have the item replaced. Thank you
Posted 4 years ago
“Free Samples arrived in a couple of days, very speedy service. Will be back to buy the flooring. Many thanks”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Used FFD twice now , for the price the quality is amazing . Have used a lady named Louise who can't help enough , great service.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Looks fab, Great quality, Good price”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“I received an email asking to review my experience hoping that I’m enjoying my new product. Only issue is, I’m yet to receive it. My delivery on the 14th of December never showed up, when I contacted customer service they told me they didn’t know where my flooring was or when it would be arriving into their depo ready to be delivered to me. It’s now a week after my original delivery date and I’m still none the wiser as to when my flooring will arrive. Customer service don’t apologise or even attempt to resolve your issues they just offer to cancel your order for you”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Hi Roseanna Sorry to hear you aren't happy with the service you have received. I can see my colleague advised you on the date you ordered of the stock delay for 2 out of the 6 items you ordered. we are expecting to see this stock within the next couple of weeks as advised yesterday. Unfortunately due to the current climate, it is taking longer to get stock in and we are trying to keep our customers updated as soon as we know more. I can also see my colleague spoke to you yesterday and offered delivery of the 4 items from tomorrow onwards and is waiting for a call back from yourself. Please call in to advise whether you still wanted to arrange delivery of the items available. Again as advised we can look at alternative options/colours which are available for immediate dispatch. Please get in touch to discuss your order and we will be more than happy to discuss your options with you.
Posted 4 years ago
“Really pleased with the customer service and quality of the wood flooring. They were very helpful over the phone when i had a query. Will definitely buy my flooring from them in the future.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Excellent customer service. Great product and really quick delivery. Looks amazing and was easy to lay.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Very quick delivery and great customer service … good fir price”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Great service quick delivery great carrier who brought the flooring. Good price”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“good product at a good price”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Long delay in getting the delivery with poor communication”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Factory Direct Flooring Ltd is rated 4.6 based on 9,686 reviews