Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

AWGifts Polska Reviews

4.8 Rating 357 Reviews
95 %
of reviewers recommend AWGifts Polska
Read AWGifts Polska Reviews
Visit Website

Phone:

124458233

Email:

biuro@awgifts.pl

Location:

CTPark Trnava,
Pr
Trnava Region
919 26

Write Your review

AWGifts Polska 5 star review on 13th June 2025
ALNAD Malwina Bagadzińska
AWGifts Polska 5 star review on 13th June 2025
ALNAD Malwina Bagadzińska
AWGifts Polska 5 star review on 27th February 2025
Pracownia Florystyczna Gryfny Kwiotek
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
10
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Bardzo solidna i interesująca firma. Ciekawa i duża oferta produktów.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“sprawna obsługa , szybka dostawa”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“POLECAM BARDZO”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Produkty super choć jeden rodzaj pozostawia wiele do życzenia 😔 mam nadzieję że to jednorazowy błąd...”
AWGifts Polska 5 star review on 27th February 2025
Helpful Report
Posted 1 year ago
Dziękujemy za opinię, cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z naszych produktów. Kwiaty najprawdopodobniej uległy uszkodzeniu w transporcie. Zachęcam do złożenia reklamacji na nasz adres mailowy: biuro@awgifts.pl.
Posted 1 year ago
“Dziękuje!!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Wszystko super!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I am very pleased with AW Gifts! They offer high-quality products that are beautifully crafted and exactly as described. Highly recommended for anyone looking for authentic and well-made esoteric products! Will definitely order”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Szybko, sprawnie, towar bez zarzutu.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“sprawna dostawa”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Moja ulubiona hurtownia”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Pierwsze zamówienie czekałem 10 dni, bo przysłali mi zamówienie innego klienta składające się z dwóch kartonów. Potem skumali się że zrobili błąd i zamówili kuriera ale tylko z jedną etykietą, więc zabrał tylko jeden karton, odebrał drugi dopiero dwa dni przed znowu jak przyjechało moje właściwe zamówienie. Ogólnie dobre produkty mają ale słaba obsługa.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Szanowny Panie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przede wszystkim przepraszamy za niedogodności, jakie wystąpiły przy realizacji Pańskiego pierwszego zamówienia. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem, w tym powiadomić Pana o pomyłce i nadać właściwą przesyłkę jeszcze przed otrzymaniem zwrotu błędnie wysłanych paczek. Jeśli chodzi o sytuację z kurierem, bardzo nam przykro, że doszło do pomyłki z ilością etykiet, co spowodowało opóźnienie w odbiorze jednej z paczek. Na te komplikacje nie mieliśmy bezpośredniego wpływu. Obsługa klienta pozostawała z Panem w stałym kontakcie, aby monitorować sprawę i upewnić się, że ostatecznie zamówienie zostało dostarczone. Cieszymy się, że nasze produkty spełniły Pana oczekiwania i mamy nadzieję, że przy kolejnych zamówieniach będziemy mogli zaprezentować bezbłędny standard obsługi, do którego dążymy. Jeśli ma Pan jeszcze jakieś uwagi lub pytania, prosimy o kontakt – jesteśmy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku Zespół AWGifts
Posted 1 year ago
“Jak zwykle obsługa na najwyższym poziomie. Towar dobrze spakowany. Fajne akcje promocyjne i zniżki dla stałych klientów. Kupuję tu regularnie i jestem zadowolona z asortymentu i obsługi.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Polecam .asortyment bardzo dobrej jakości ,szybka i sprawna wysyłka”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Uważam że firma działa bardziej sprawnie jedyne czego mi brakuje to lepszego systemu rabatowego przy stałych zakupach”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Super hurtownia, duży wybór produktów. Zamówienia realizowane sprawnie. Dobry kontakt. Wysoka jakość produktów.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Dziękujemy za niezawodną wysyłkę i profesjonalną obsługę. :) Pozdrawiamy :)”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Mydło Smoczy owoc nie pachnie. W opisie jest - soczysty zapach kiwi i gruszki. :( Mydła Magnolia, Mango, Lawenda - super!!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Bardzo sprawna weryfikacja. Szybki i uprzejmy kontakt przy ewentualnym problemie. Nigdy nie było żadnych uchybień, braków czy uszkodzen. Towar zapakowany tak szczelnke ze mozna ladowac piesciami. przesyłki dochodzą nawet w sobotę, pan kurier też zawsze super. Polecam poprostu. Życzę sobie wielu lat tak owocnej współpracy. Pozdrawiam”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Jak zwykle wszystko na najwyższym poziomie. Rewelacyjne produkty i profesjonalna wysyłka. 💯% zadowolenia.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Jak zawsze super”
Helpful Report
Posted 1 year ago
AWGifts Polska is rated 4.8 based on 357 reviews