Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

AWGifts Polska Reviews

4.8 Rating 357 Reviews
95 %
of reviewers recommend AWGifts Polska
Read AWGifts Polska Reviews
Visit Website

Phone:

124458233

Email:

biuro@awgifts.pl

Location:

CTPark Trnava,
Pr
Trnava Region
919 26

Write Your review

AWGifts Polska 5 star review on 13th June 2025
ALNAD Malwina Bagadzińska
AWGifts Polska 5 star review on 13th June 2025
ALNAD Malwina Bagadzińska
AWGifts Polska 5 star review on 27th February 2025
Pracownia Florystyczna Gryfny Kwiotek
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
10
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“They exceeded my expectations from start to finish. After experiencing poor communication and disappointing service elsewhere, I was relieved to finally work with a team that was responsive, professional, and genuinely committed to helping. Their attention to detail and consistent communication made a huge difference. I’m truly grateful for the experience. +1_(859)_ 52_88_9_95”
AWGifts Polska 1 star review on 29th August 2026
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Jedna z trzech zamówionych butelek przybyła uszkodzona tzn mokra . Pachniało drzewem różanym . Butelki nie były ustawione pionowo jak wskazywałyby znaki na kartonie . Z tej dostawy nie jestem zadowolony”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za niedogodności związane z Pańskim zamówieniem. Zawsze staramy się, aby nasze produkty były odpowiednio zapakowane i bezpiecznie dostarczone, jednak czasami mogą zdarzyć się problemy w trakcie transportu. Zapewniamy, że zbadamy tę sprawę, aby zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail biuro@awgifts.pl, abyśmy mogli natychmiast zająć się reklamacją. Na przyszłość zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem. Dzięki temu możemy szybciej i skuteczniej rozwiązać zaistniały problem, aby zapewnić pełną satysfakcję z naszych usług. Z poważaniem Zespół AWGifts
Posted 2 years ago
“jestem bardzo niezadowolona z otrzymanego zamówienia, kwiaty mydlane przesuszone, bardzo źle wyglądają, produkt jest stary, nieprzyjemny w dotyku, pognieciony, jestem zawiedziona bo nigdy tak zły produkt nie został mi z firmy wysłany!!! składam również reklamację bo na pewno nie będę oferowała produktu o tak niskiej jakości swoim Klientom”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Szanowna Pani, bardzo nam przykro, że jest Pani niezadowolona z otrzymanego zamówienia. Rozumiemy Pani rozczarowanie i chcielibyśmy jak najszybciej rozwiązać ten problem. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby produkty docierały do Państwa w jak najlepszym stanie. Jak już wspomnieliśmy podczas rozmowy telefonicznej we wtorek, dnia 30.04.2024, prosimy Panią o przesłanie nam zdjęć uszkodzonego towaru na adres biuro@awgifts.pl. Zdjęcia te pozwolą nam lepiej ocenić sytuację i podjąć odpowiednie kroki. W miarę możliwości wymienimy towar na nowy lub zwrócimy środki. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i liczymy na dalszą współpracę. Z poważaniem, Zespół AWGifts
Posted 2 years ago
“Niestety w zamówieniach w momęcie składania koszt dostawy wyświetlany to 0,00 zł a co jest potem koszt dostawy to 40zł tak samo brak powiadomień o płatności past pay - odroczona wyjaśnianie potem szukanie danych do spłaty niestety najbliższe zakupy będą ostatnie dawniej tak nie było jest wiele podobnych hurtowni i tam nie ma problemów czuję się oszukiwany u Państwa ad kosztów dostaw!!!!”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Szanowni Państwo, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że mieliście Państwo negatywne doświadczenia z usługą odroczonej płatności. Usługę tę świadczy dla nas firma zewnętrzna i to od niej powinni Państwo otrzymać informacje dotyczące sposobu spłaty. Zaalarmowani przez Państwa 30 sierpnia, przekazaliśmy wszelkie uwagi do PastPay, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Wiemy, że przedstawiciel firmy odpowiedział niezwłocznie na Państwa wiadomości, wyjaśniając wszelkie szczegóły. Doceniamy, że mimo negatywnych pierwszych doświadczeń zdecydowali się Państwo skorzystać z usługi ponownie w najnowszym zamówieniu. Jeśli zaś chodzi o koszt dostawy, o zasadach informujemy jasno na stronie: https://www.awgifts.pl/shipping.sys. Niestety, żadne z Państwa ostatnich zamówień nie kwalifikowało się do darmowej dostawy, jako że ich wartość była niższa niż 1500 zł netto. W obu przypadkach już w momencie składania zamówienia system automatycznie doliczył koszt dostawy w wysokości 40 zł. Jeszcze raz dziękujemy za opinię i możliwość poprawy naszych usług. Z wyrazami szacunku Zespół AWGifts Polska
Posted 3 years ago
“Nie rozpatrują reklamacji. Złego towaru nie można zwrócić. To po pierwsze nie zgodne z prawem a po drugie bardzo zniechęcające do zakupów.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Szanowni Państwo, dziękujemy za recenzję. Ze względu na sezon urlopowy kontakt z naszym biurem był nieco ograniczony, o czym informowaliśmy w wiadomości zwrotnej. Mimo to otrzymali Państwo odpowiedź na swoją reklamację w ustawowym czasie. Oczywiście umożliwiamy naszym klientom zwrot produktów, o zasadach informujemy na stronie: https://www.awgifts.pl/zwroty. Z wyrazami szacunku Zespół AWGifts Polska
Posted 3 years ago
“Niestety do dziś zamówienie do mnie nie dotarło a było zamówione 04.01.2021 - minął ponad miesiąc .... Pan Radek przeprasza i stara się ale niestety nie spodziewałam się takich długich terminów .....”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dziękujemy za przesłaną opinię. Ze względu na Brexit czas dostawy był niestety wydłużony. Obecnie nasze centrum dystrybucyjne przenieśliśmy w całości na Słowację, gdzie na skompletowanie zamówienia potrzebujemy ok. 1-2 dni robocze, a dostawa zajmuje 2-3 dni. Zapraszamy do skorzystania z naszej strony: www.awgifts.pl Z wyrazami szacunku Ilona
Posted 3 years ago
“Do dzis nie wiem gdzie i kiedy moje zapłacone zamówienie dotrze do mnie:(”
Helpful Report
Posted 5 years ago
Dziękujemy za przesłaną opinię. Ze względu na Brexit czas dostawy był niestety wydłużony. Obecnie nasze centrum dystrybucyjne przenieśliśmy w całości na Słowację, gdzie na skompletowanie zamówienia potrzebujemy ok. 1-2 dni robocze, a dostawa zajmuje 2-3 dni. Zapraszamy do skorzystania z naszej strony: www.awgifts.pl Z wyrazami szacunku Ilona
Posted 3 years ago
AWGifts Polska is rated 4.8 based on 357 reviews