Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

AWGifts Polska Reviews

4.8 Rating 357 Reviews
95 %
of reviewers recommend AWGifts Polska
Read AWGifts Polska Reviews
Visit Website

Phone:

124458233

Email:

biuro@awgifts.pl

Location:

CTPark Trnava,
Pr
Trnava Region
919 26

Write Your review

AWGifts Polska 5 star review on 13th June 2025
ALNAD Malwina Bagadzińska
AWGifts Polska 5 star review on 13th June 2025
ALNAD Malwina Bagadzińska
AWGifts Polska 5 star review on 27th February 2025
Pracownia Florystyczna Gryfny Kwiotek
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
AWGifts Polska 5 star review on 26th September 2024
Maya Boo
10
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Bardzo ładne róże”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“Ogólnie jestem zadowolona, zawsze dobra jakość i zawsze na czas. Rozczarowały mnie w ostatnim czasie olejki do masażu bez etykiety- trzeba je przelać do innych butelek, bo te przeciekają, dotarło do mnie całe tłuste pudełko.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Dziękujemy za opinię i wieloletnie zaufanie do naszego sklepu. Przykro nam, że tym razem pojawił się problem — niestety nawet przy stałej kontroli jakości może zdarzyć się wadliwa partia opakowań. Na reklamację już odpowiedzieliśmy i pozostajemy w kontakcie, aby sytuację w pełni rozwiązać. Dziękujemy za sygnał — takie zgłoszenia pozwalają nam odpowiednio reagować i usprawniać obsługę.
Posted 10 months ago
“Jest ok. Krotki czas oczekiwania”
Helpful Report
Posted 11 months ago
“sprawna dostawa”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Bardzo dziękuję za wysłane zamówienie, niestety nie dopatrzyłam się na herbacie producenta : )”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Jestem zadowolona Zgodne zamówienia szybka przesyłka Cieszyło by mnie rozszerzenie oferty o różnorodność kamieni biżuterii z minerałów”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Bardzo szybka realizacja zamówienia . Towar zgodny w 100% z zamówieniem . Proszę tylko o lepsze zabezpieczenie towaru w kartonie . Towar bardzo lużno spakowany ,.Przemieszczając się w kartonie , ciężkie bloki z mydłami poobijały się o siebie i lekko zdeformowały na rogach . Pozdrawiam serdecznie”
Helpful Report
Posted 3 years ago
Dziękujemy za pozytywną opinię. Jednocześnie bardzo nam przykro, że bloki mydlane ucierpiały w transporcie. Postaramy się w przyszłości lepiej zabezpieczyć towar, aby uniknąć takich sytuacji. Dziękujemy jeszcze raz za skorzystanie z naszego sklepu i za zgłoszenie tej kwestii.
Posted 3 years ago
“Dobre ceny.I ogólnie spoko.”
Helpful Report
Posted 3 years ago
“Ciekawa oferta, ciągle poszerzana. Bardzo dobrej jakości produkty, które znalazły uznanie u naszych Klientów. Świetny kontakt wsparcia w przypadku wątpliwości. Bardzo polecamy współpracę.”
Helpful Report
(Agnieszka Fiuk) - Posted 3 years ago
“Polecam .”
Helpful Report
Posted 5 years ago
“otrzymałam zamówione produkty”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Witam. Prawie wszystko ok. Towar był ciasno poukładany i 2 mydelniczki mahoniowe pękły. I jeszcze jedna uwaga towar był bardzo wymieszany, trzeba wszystko od razu wyciągnąć żeby przeliczyć ilości - trochę to nie wygodne. A tak wszystko ok. Szykujemy już następne zamówienie. pozdrawiam Renata”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Zakupy szybko i sprawnie po raz drugi jedyny minus to za wysyokie koszty wysyłki”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Dopiero zaczynamy - jeszcze nie uczyniła;)”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“wszystko ok dobry kontakt, koszt wysyłki za wysoki!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Dziękujemy, otrzymałeś towar. Wszystko w porządku. Nasza obserwacja: jeśli jakikolwiek płyn dostanie się na etykietę, farba natychmiast się rozmywa.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Jedno z większych moich zamówień. Paczka Przyszła dobrze zabezpieczona. Dostałem prawie wszystko co zamówiłem, szkoda tylko że hurtownia nie kontaktuje się że czegoś nie ma tylko odejmuje od zamówienia i wysyła. Jeśli nadal będziecie dodawać nowe rzeczy i będą duże stany magazynowe sądzę, że zrobię jeszcze jedne zakupy dość prędko. Pozdrawiam całe AW”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“The package was well packed and reached quickly from the UK. Quality of the items are as expected. Good value for money! However we could appreciate a more detailed description and size dimensions of the products as the item was too big to fit on the planned place!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“Z jakości zakupionych produktów jestem bardzo zadowolona. Przesyłka dotarła do Polski bardzo szybko i była świetnie zabezpieczona, żeby nic nie ucierpiało w transporcie. Ceny też w porządku. Zostawiam 4 gwiazdki, ponieważ nie do końca jestem zadowolona z obsługi klienta. Jednego z zamówionych przeze mnie produktów nie było na stanie i nie został dostarczony (czego dowiedziałam się dopiero czytając fakturę). Przez to, że nie było tego produktu, najwyraźniej utraciłam prawo do darmowej dostawy i do zamówienia doliczono 45 zł nie uprzedzając mnie o tym. Gdybym miała wybór, z miłą chęcią zamówiłabym coś innego, żeby pokryć brakującą kwotę. Przy następnych zamówieniach życzyłabym sobie, żeby ktoś uzgadniał ze mną takie zmiany.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“sprawna wysyłka towaru, interesujący asortyment”
Helpful Report
Posted 7 years ago
AWGifts Polska is rated 4.8 based on 357 reviews