“Ik heb nog steeds geen broek ontvangen en wacht nog altijd op Dhl als ik de track en trace volg ligt de broek in het sorteercentrum volgens dhl. Erg vervelend voor het dure product maadd en ik weet ook niet wat ik moet doen om de broek in mijn bezit te krijgen”
Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice, zodat we dit samen kunnen oplossen.