Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Superfooduk Reviews

4.3 Rating 1,533 Reviews
84 %
of reviewers recommend Superfooduk
4.3
Based on 1,533 reviews
Customer Service
Communication Channels
Telephone
Read Superfooduk Reviews
Visit Website

Phone:

01707260233

Email:

parit@superfooduk.com

Location:

148 Great North Road,
148 Great North Road
Hatfield
AL95JN

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Products well packed but failed to supply 70% of my order without prompting. Requested this review prior to remainder of order being supplied.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello, We have taken a quick look into this and it looks like we split your order between two parcels, one was successfully delivered. Unfortunately, we could not get a tracking update for the second parcel. Therefore, the replacement for the missing goods has been offered and sent via tracked service as agreed. Again, please accept our apologies for any inconvenience caused Kind Regards, Superfooduk.com
Posted 10 years ago
“I am disappoited in you because the delivery takes too long and no phone or e-mail information of delivery time. Rgds, marika”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Hello, We are so sorry to hear that you are not fully satisfied with the delivery service. The order has been shipped from the United Kingdom. The estimated delivery time to Western Europe (Mainland) is 7 - 10 working days from despatch. Unfortunately, sometimes our email notifications can be sent to the Spam folder in your email system. Please check your Junk folder for emails from Superfooduk. Should you have any questions regarding your previous or consecutive orders please do not hesitate to email customer service for further assistance. We apologize for the inconveneince and delay. Kind Regards, Superfooduk.com
Posted 10 years ago
“Cheap but postsge very slow. Took a week to arrive.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
“Whilst the products are perfectly acceptable, the time that it took them to arrive is not. It took 8 days from order to delivery, which in my opinion is too long, compared to other retailers.”
Helpful Report
Posted 10 years ago
Thank you for contacting us, we were sorry to hear of the problems you have had with your order. The order was sent out on the 22nd but the dispatch log shows that the parcel was returned by Royal Mail on the 27th quoting undelivered- not called for. The parcel has been resent on the 28th by Royal Mail 1st Class. Unfortunately sometimes parcel can be delayed for any reasons. We apologise for any inconvenience caused, and we hope this does not differ you from using Superfooduk in the future. If we can be of any further assistance please don’t hesitate to contact us. Superfooduk.com
Posted 10 years ago
“Order placed online, payment taken. One item received and all others are 'out of stock' (only found this out when phoning to query why only one item received). Have been told the rest of my order 'should be available November sometime'. This should have been made clear when placing my order.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I ordered 3 items for next day delivery. Eventually received them in 2 separate deliveries around a week later. The wrong address had been used. They said they'd call the courier to sort it out, but clearly didn't. Ended up ringing them myself and hey presto my item arrived the next day to the right address. I tried emailing them and got useless responses. When I rang them their attitude was rude and dismissive. One item had been out of stock so wasn't even sent out for several days. Hardly next day delivery.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Don't remember what I ordered from them, but got pestered to leave a review. My time is valuable, so people who pester me to leave reviews get poor reviews.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello, An automated message to leave a review is always sent out after placing a purchase with us. If you do not want to leave a review, please ignore the message. Kind regards, Mariam
Posted 11 years ago
“I did not feel any benefit from the product I phurcased.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello, Thank you for your feedback. Cysticlean is a food supplement which is 100 per cent extract of cranberries. The benefits are due to their PAC (proanthocyanidins) content. This formulation gives the best results which can’t be achieved by cranberries alone. Please note, this is a health supplement. For some people, it does work faster and for the other it does take times. We apologize for any inconvenience caused. Kind Regards, Lorena Kind regards, Lorena
Posted 11 years ago
“Order dispatched by you on 28 June 2015. I have not received the item to this day. I sent emails to you on 06.07.2015 and 07.07.2015. Received no reply from you. I had to complain to eBay Resolution Centre and the case is pending.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Helo, Thank you for your feedback. We have not received any email from you before you opened the case. As my colleague said through the case a repalcement will be sent out 1st recorderd. As soon as we get your tracking number, we will provide it to you. We apologize for any inconvenience. kind regards, Lorena
Posted 11 years ago
“Unhappy with product ordered and returns policy”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello, Thank you for your feedback. Unfortunately, we do not manufacture the Bio-Health Chickweed Ointment 500g. Some products can suit you and some not. Our returns policy clearly shows that we cannot accepted any opened, damaged (due to the nature of the products), or used product. Again, please accept our apologies for any inconvenience caused. Kind regards, Lorena
Posted 11 years ago
“Difficult to leave a review when I have not received the goods yet”
Helpful Report
Posted 11 years ago
The order was sent out by Royal Mail 2nd class on the 22nd and the estimated delivery date shows 25th-29th. Unfortunately sometimes parcel can be delayed for any reasons so we request that you allow a couple more days for delivery. Please let us know if the order is not delivered by the first. We apologise for any inconvenience caused, and we hope this does not differ you from using Superfooduk in the future. If we can be of any further assistance please don’t hesitate to contact us. Kind Regards, Lorena
Posted 11 years ago
“I ordered and paid for acidophilus some days ago but have not yet had an email from Superfood acknowledging the order and/or giving me an expected date of delivery. I now have an email siyng I "forgot" to write a review. On the contrary it is "Superfood" who has forgotten to keep me informed. I rate that a poor performance. Frank Noble”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello, The order has been placed on the 23rd and sent out on the 24th by Royal Mail second class. It takes 3-5 working days for delivery. Please allow a few more days for delivery. Also, a dispatch email has been sent out on the 24th as well. Please check your junk mail. We apologize for any inconvenience caused. Kind regards, Lorena
Posted 11 years ago
“Ordering is simple and straightforward, I have given a low score because the delivery times could be improved upon. Ordered 2 April - received goods 11 April.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Part of order was not available. Had to chase a couple of times to get a refund. Quite poor, should automatically refund the order or before despatching, ask the customer whether they wish to receive the part order or not.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Superfooduk is rated 4.3 based on 1,533 reviews