Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Superfooduk Reviews

4.3 Rating 1,533 Reviews
84 %
of reviewers recommend Superfooduk
4.3
Based on 1,533 reviews
Customer Service
Communication Channels
Telephone
Read Superfooduk Reviews
Visit Website

Phone:

01707260233

Email:

parit@superfooduk.com

Location:

148 Great North Road,
148 Great North Road
Hatfield
AL95JN

Write Your review

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Have been using superfooduk for sometime now and have always received good service.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Very expensive compared to the prices in the market, found out after ordering.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello, Thank you fo r the feedback. If you place an order for single units, the price will be more expensive than products sold in bulk or as packs. Also, you would have paid the same value or even more with another seller which apply the dellivery charges. We apologize for any inconvneience caused. Kind Regards, Lorena
Posted 11 years ago
“no complaints, could not have a better service, thank you.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The initial purchase never arrived so I had to chase it. Once I had done this a replacement was dispatched very promptly. I will use them again but if I get the same problem that will be then end of my custom.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Value for money and prompt delivery.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Very disappointing. No dispatch email within the two days stated, still nothing received. Ordered 13 July. No response to email so far. Only thing received was an email telling me "I've forgotten something" - to leave them a review. I think they're the ones that have forgotten something! Basic customer service and my order. I'm hoping I paid by PayPal so I can at least get a refund. Would definitely not recommend.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Thank you for the feedback. We have checked with dispatches and cannot get a tracking update from Royal Mail. We would have sent out a replacement but the product is currently out of stock. We will issue a full refund and apologize for the inconvenience and delay. Kind Regards, Lorena
Posted 11 years ago
“Great product, delivered swiftly”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Product arrived quickly and was well packed. Good product too.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Arrived in good condition, well packaged to protect from damage during transit. Efficient punctual service.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Great service, fast delivery and good product. I'll buy again.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“The product arrived very quickly and was just what the doctor ordered. Hatcho miso works wonders for the menopause”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I am using Superfood.uk products for the second time. The service is excellent, the product what it says on the label, and I would certainly recommend them to anyone.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“purchased some manuka honey. very easy transaction. they were reasonably priced. arrived promptly and were well packaged. likely to be a returning customer.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Good transaction, package, delivery etc, all ok.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“I have sent you an email I have not received the honey yet”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello, Thank you for your feedback.Unfortunately, the order has been sent out without tracking number by Royal MAil 2nd class, so we do not know where is your parcel. We wouldlove to send out a replacement but the product is currently out of stock. The full refund will be issued. We apologize for the inconvenience and delay. Kind Regards, Lorena
Posted 11 years ago
“Well, it takes too long to receive the package. Why not send by post? Otherwise I am satisfied. Regards marika koszár”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello, Thank you for your feedback. We shipped all our parcels by Mail or by Courier. Your order has been sent out by DPD under the tracking number 5982562519. It shows as delivered on the 17th and signed by KOLOSZAR. We apologize for any inconvenience caused and we hope this does not differ you from using Superfooduk in the future. If we can be of any further assistance please don’t hesitate to contact us. Kind Regards, Lorena
Posted 11 years ago
“Delivery was within a few days and item was as expected. Nothing to complain at all.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“good service”
Helpful Report
Posted 11 years ago
“Product ordered and paid for but vendor then couldn't supply the product.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Hello, Thank you for your feedback. The order has been cancelled on the same day due to a stock error. Again, we apologize for any inconvenience caused. Kind regards, Lorena
Posted 11 years ago
“I placed an order for several of the same item, which was in stock online, but out of stock once the company went to pick it? SuperfoodUk customer service, contacted me immediately and kept good communication with me regarding my order and when it would be delivered. Great professional service and I would absolutely recommend them.”
Helpful Report
Posted 11 years ago
Superfooduk is rated 4.3 based on 1,533 reviews