Tablet2Cases.com Reviews

4.6 Rating 256 Reviews
91 %
of reviewers recommend Tablet2Cases.com
Read Tablet2Cases.com Reviews

About Tablet2Cases.com:

How many times have you dropped your tablet and shattered the screen? Those sleek little rectangles bring loads of joy, but at some point it always ends in broken glass & misery. Protective cases save tablet’s lives.

But you deserve more than a good case. You deserve great quality and functionality at a great price. At Tablet2Cases that’s what you get. With our team of highly trained experts keeping up with the latest trends and developments, you always get the best value, guaranteed.

Quit replacing screens and join us as we redefine the meaning of affordable tablet protection.

Visit Website

Phone:

415-992-5320

Email:

hello@tablet2cases.com

Location:

6, Tonnochy Road, Office 4/10

Write Your review

Tell us how Tablet2Cases.com made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
I bought a Cooper Cases cover w/keyboard in March of 2021. Absolutely love it, and it has almost obsoleted my need for a laptop per day to day personal usage. Battery life on the keyboard is terrific. I never turn the keyboard off as that way I don't have to re-pair it to my device. It stays charged and running for DAYS at a time. And my tablet sees a lot of evening hours usage. I did have a probelm though. After a few months two of the clips broke off. I contacted Cooper and they sent me a replacement, no questions asked. I set it up and has run great as well. But again, a few days ago, the clips broke again. I emailed Cooper and they looked into the problem. A close look at the specifications revealed that my Fire tablet is just smidgeon larger than the case is made to fit over. They told me they had a slightly larger case and would be happy to send it to me. I thanked them and asked them to please send it to me. I'm awaiting its arrival. The terrific support for their products and their CUSTOMERS has made me a customer for life. They could have passed it off as me being too hard on the case or some other reason, and left me hanging in the wind. They took direct action, analysed the issue, and discovered the likely cause for my problem. Absolutely great service!!!! And this comes from someone who has made his living for years knowing how to take care of my customers. COOPER CASES ROCKS! Buy with confidence that they will take care of you!
Helpful Report
Posted 3 days ago
This product is too good for it's $22 price tag. I was amazed when I unwrapped it and saw all the features that you can't really see in the pictures. For example, the outside side strap used to hold the porfolio is expandable to fit your hand and is very secure. There are so many well sewn pockets. Just being able to keep your iPad (for me) and my phone together in a zippered case is so convenient. Definitely worth you taking a second look.
Helpful Report
Posted 3 days ago
Very happy
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Great case, comfortable and useful
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Thank you so much for your feedback! It makes our day to hear that we were able to provide you with 5-star service. We’ll ensure the entire team receives your feedback – they’ll be thrilled to listen to your kind words. ~The Tablet2Cases Team~
Posted 3 weeks ago
Website said they usually ship within 24 hours and I selected the 2-7 day free shipping. After 7 days I still hadn’t received a shipping confirmation email. I reached out via email and was then told the case I ordered wasn’t in stock (here’s where they lost a star) . I explained the case was for my autistic sons communication iPad, and soon after received confirmation they were having my case shipped from Amazon within 48 hours. Overall excellent service and always great cases for kids
Helpful Report
Posted 1 month ago
Dear Larry, Thank you for choosing us as your dedicated Case provider. We are incredibly grateful that you took the time to share your feedback with us and apologize for any inconvenience you may have experienced. We’re pleased to hear that we met your expectations and were able to resolve them quickly! We look forward to serving you again soon. ~The Tablet2Cases team~
Posted 1 month ago
Don’t buy from here unless you want a constant stream of emails requesting reviews without any way to unsubscribe. Buying from here was a mistake.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hello Adam, Thank you for your feedback and for bringing this to our attention. I’m so sorry to hear of your less than satisfactory experience with Service and hope you will accept our sincerest apologies. I would like to contact you in private and send you pictures at the end of our review request, where we have the option to unsubscribe. That being said you have been unsubscribed and will not receive messages anymore. I am sorry that this request bothered you. Our intention was to get your experience with our product and let other customers know about it as we take our customer's feedback very seriously. -Tablet2Cases team
Posted 1 month ago
Fast shipping, product is excellent. Perfect case for my 4-year old’s iPad. Would definitely order from this company again!
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you so much for your positive feedback! Your words lifted our spirits today. It means so much to us when our customers appreciate the hard work that makes each day memorable. Thanks again!! ~The Tablet2Cases team~
Posted 2 months ago
They were extremely helpful in finding what I wanted!
Helpful Report
Posted 2 months ago
You’ve left a smile on the faces of our whole team with your kind words. Thank you so much for sharing this with us. We’re grateful that we had the opportunity to serve you. ~The Tablet2Cases team~
Posted 2 months ago
When I first saw this product I thought it would be the perfect solution for my 96 year old mother who has difficulty in holding her tablet. Tablet2Cases customer service was exceptional. Amazon did not have the case that worked with Mom's tablet. I contacted Tablet2Cases and they identified exactly the perfect fit. With the case it has become so easy for Mom to use her tablet. The case eliminates the accidental touching of the screen because of the case's wide borders. This may be for young kids but it works great for much older kids too! Great service and awesome product. Thank you for your help! Ashley Anna
Helpful Report
Posted 2 months ago
We are incredibly grateful that you took the time to share your feedback. Customer satisfaction is our top priority, and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team! We look forward to serving you again soon. ~The Tablet2Cases team~
Posted 2 months ago
Cheap construction, definitely not worth the price. The flimsy screen "protector" came with creases in the plastic already despite the packaging intended to prevent such damage. The design is not toddler-proof, as my 3yo can peel the two pieces apart easily.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hello Lynelle! Thank you for your feedback and for bringing this to our attention. I’m so sorry to hear of your less than satisfactory experience with our Bam Bino Space suit, and I hope you will accept our sincerest apologies. I understand how disappointing it can be to purchase a product and not have it meet your expectations. I will contact you by email to help you further. ~The Tablet2Cases Team~
Posted 2 months ago
Item received as described perfectly. Thank you
Helpful Report
Posted 2 months ago
Our team enjoys doing what they do because of customers like you. Your review just made our day. Thank you so much for your positive review! ~The Tablet2Cases team~
Posted 2 months ago
Was very happy with the construction and appearance of the product. My daughter had a minor issue with getting the case on but that was resolved quickly.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hello Ken! We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with our Bam Bino Space Suit with a detachable and adjustable shoulder strap for easy carrying and our service. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience. It means the world to our entire team! We look forward to serving you again soon! -Tablet2Cases Team.
Posted 2 months ago
I just bought a case maybe a year ago, my grandson bite all around the case, that’s why I had to buy another one. I love the case and the few days I have to wait, every time I need a case I’ll be sure to come to you guys. Thank you, Have a blessed day
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hi Germaine! We are incredibly grateful that you took the time to leave us this note. Our company values put customer satisfaction as a top priority. I am glad you enjoy our Purse Sense Case with patented SteriTouch® antimicrobial surface protection technology. We look forward to serving you again. -Tablet2Cases Team-
Posted 2 months ago
I have a Bam Bino Space Suit for my Samsung Tab A and broke one of the clips on the shoulder strap. I like this case enough to buy a second one, to have a backup.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Hello David! We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with our Service. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience it means the world to our entire team! I hope you enjoy your Bam Bino with a very protective, rugged design. We look forward to serving you again soon. -Tablet2Cases Team
Posted 2 months ago
Good comms. Product as advertised. In the future, kick stand could use a redesign. I prefer the magnetic folding back type....the surface area it provides is more stable.
Tablet2Cases.com 5 star review on 6th May 2022
Helpful Report
Posted 3 months ago
It was great to hear that you enjoyed the Cooper Backlight Executive Keyboard Folio. Thank you also for your feedback highlighting where we can do better. We appreciate hearing about your experience and thoughts about how the kickstand could use a redesign. Your comments are constructive in highlighting opportunities to improve our service even further, and your recommendations are being addressed internally. We hope to serve you again soon! ~The Tablet2Cases Team~
Posted 2 months ago
Love everything about this case! The quality of the leather, craftsmanship, natural color, the extra pocket and the price! Couldn’t be happier with my purchase!
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello Stephen! We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with your Mujjo Slim Fit Leather Sleeve with Premium, genuine leather material, a pocket for essential belongings, and a Simple and minimalistic design. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience. We look forward to serving you again soon. Tablet2Cases Team
Posted 3 months ago
Ordered a leather case for my new iPhone and received the wrong color. I notified Gabby Navarro and she immediately made arrangements for me to return the incorrect product, refunded the postage I paid for the return, and ensured I had the right case the following day. Outstanding response and service. The case itself is beautiful and well made. Would definitely buy from them again and can recommend them highly.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello Ron, Thank you for choosing us as your dedicated Mujjo Wallet Case provider. We’re so happy that you are pleased with our service and product. Tabet2Cases strives to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that. Best, Tablet2Cases Team
Posted 3 months ago
I made a mistake in the ordering process - they were very agreeable to fixing it!
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hello Gus, We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Tablet2Cases. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience, it means the world to our entire team! We look forward to serving you again soon. Best, Tablet2Cases Team
Posted 3 months ago
Customer service was great!. Our issue was taken care of professionally. Thank you
Helpful Report
Posted 3 months ago
Our commitment as a company is to ensure that our customers are not only satisfied with the product but that they are reassured that there's a brand behind it!
Posted 3 months ago
Ordered a week ago. Tracking shows still sitting somewhere in China.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you very much for your feedback. We are sorry to hear that your package seems to be delayed. Your order was dispatched from our main warehouse in China, and although it was dispatched one day after we received it, unfortunately, there was a delay while handing the order to the airline that was going to send it overseas. Right now China is facing difficult times due to the recent outbreak and this has disrupted the logistics situation. We take full responsibility for this and have contacted you in private to discuss it further. Kindly look for our email. --Tablet2Cases Team--
Posted 3 months ago
Tablet2Cases.com is rated 4.6 based on 256 reviews