“Snelle levering, lekkere drops 1 voor 1. Voel me gezonder, energieker en heb geen middag dishes meer. Fles is van heel goede kwaliteit en makkelijk te hanteren met de "zak" waar een handvat aanzit waar je uw hand mooi kan doorsteken om vast te houden of makkelijk te gieten, alsook houd het mijn water perfect koel.”
“Al veel verschillende soorten geproefd. Velen lekker. Ik koos nu bij mijn bestelling vo de gratis 3 drops Braam. Deze vond ik echt superlekker. Jammer dat ik er maar 3 had. 😢
Zwarte bes heb ik ook nog niet getest.”
“This is my third bottle from waterdrop and I am very happy with all of them. This time I ordered my black-magenta one and it is my TOP!! I love this bottle and colour! It also perfectly fits to my car. I fully recommend! 🖤🩷💜”
“De waterdrop smaken zijn heerlijk. Het is veel makkelijker om zo 2L water te drinken.
De fles is mooi en makkelijk schoon te maken.
De schoonmaak parels helpen om te fles snel en makkelijk goed te reinigen”