“Prima product maar ik wacht nog steeds op een reactie op de dopjes die ik in de winkel afgegeven heb, men zou mij een reactie geven en ik zou een gratis product kunnen bestellen maar tot nu toe niets ontvangen!!!”
“We zijn super vriendelijk ontvangen in de Waterdrop winkel,de drinkfles is super makkelijk en houd het water goed fris ,de gravure is ook mooi gedaan !!! Ik ben gewoon blij met mijn waterdrop 👍👍👍”
“Ik ben zeer te vrede over de waterdrops die ik heb ze leren kennen dankzij mijn zus en daardoor drink ik echt meer.
Ook heel leuk zijn de kadootjes :)”
“zeer lekker , veel beter of de frisdranken met suiker, ik ben fitter en mijn gewicht is met 5 kilo verminderd, doe zo verder beste mensen van Waterdrop , al die soorten van smaken en kleuren , dus voor ieder wat wils, ik raad het mijn familie en vrienden aan het eens te proberen , ik geef ze een waterdrop mee van mij, dus altijd leuk van jullie waterdrop als ik er soms gratis bij krijg, waarvoor mijn dank
Mvg,
Gino De Neve”
“Waterdrop biedt een frisse en smakelijke manier om meer water te drinken. De variatie aan smaken en het slimme design zorgen ervoor dat je dagelijks geniet van een heerlijke hydratatie-ervaring.”
“Hele fijne producten. Enige nadeel is dat mijn gespaarde punten opeens wegwaren omdat ik zo'n enorme voorraad dat dat ik even niet hoefde te bestellen... Was fijn geweest daar een herinnering van te krijgen ):”
“Ik ben nog steeds erg tevreden over Waterdrop.
Alleen vind ik het jammer dat er altijd kunstmatige zoetstoffen gebruikt worden en steeds minder steviol.
Hierdoor drink ik nooit meer water met de dropjes, omdat ik superallergisch ben voor zoetstoffen.”