“Al een paar keer een bestelling gedaan, super fijne flessen hebben ze! Alleen gaat er helaas wel geregeld het een en ander fout in mijn bestelling zoals een verkeerd of vergeten product. Dit lossen ze daarna wel heel netjes op om een nieuw product toe te zenden of punten te geven zodat je het product bij je volgende bestelling gratis kan toevoegen.”
“Mijn favoriete smaken zijn Perzik, Kersen en Cola (jammer dat cola niet in het reguliere aanbod zit).
Wat mij betreft mogen er ook wel verpakkingen komen met bijvoorbeeld 30 tot 50 doseringen. Voor de grootverbruikers... ;-)”
“Levering was moeilijk, koerierdienst had werk niet gedaan
Kubussen van ice tea peache volledig verpulvert, kan nog gebruikt worden maar is niet handig”