“Mooie grote en dunne glazen. Excact het goede formaat om een Waterdrop in op te lossen.”
“Erg dun maar wel mooi. Hopelijk gaan ze nirt snel kapot”
“Fijne glazen om uit te drinken, heel licht en aangenaam om vast te houden.”
“Het glas is dun, heel fijn om uit te drinken. En ze zijn ook lekker groot.”
“Fijne drinkglazen en stapelbaar, fijn in een kleinere keuken”
“Handige glazen, voor mij heel motiverend om te drinken.”
“Mooie glazen en ideaal voor 1 waterdrop in te doen”
“Blij met de 500 ml glazen drinken fijn”