“goed product, goede grip.
alleen jammer dat toen ik ze gekocht had er nog niet bij stond da je een maat groter moest bestellen, waardoor mijn keeperhandschoen nu aan de kleine kant zijn.
slijtage na 1 keer gebruikt te hebben op kuntgras, maar valt mee
maar wel zeer goede grip!fr”
“i beast 3.0
sono guanti aderenti molto comodi , leggermente rigidi nei primi utilizzi, ottimo il palmo con mescola acqua grip ( gia lo utilizzavo con un altra marca ed era il top )
molto soddisfatto del prodotto
IO HO UNA TG.8 ( IN UN ALTRA MARCA) QUI HO DOVUTO ACQUISTARE UNA TG.9 MA POTEVO ANCHE AZZARDARE UNA TG.10”