Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Kettler Reviews

4.4 Rating 2,495 Reviews
85 %
of reviewers recommend Kettler
4.4
Based on 2,495 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 86%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.3 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Kettler Reviews
Visit Website

Phone:

01527 591901

Location:

Merse Road, North Moons Moat, Redditch
B98 9HL

Write Your review

“After receiving the table tennis table (which the delivery firm rolled down the driveway!). We had three identical parts shatter during assembly, they are all little arms that are part of the release mechanism and even when greasing after the first part shattered, two more broke with very little force applied.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
We are really sorry to read that you have had this experience with our couriers Carl, and we would definately like to get these issues resolved for you. I have asked for our After Sales Team to contact you this morning to get the matter resolved.
Posted 4 years ago
“Impressed with the service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review Christopher, and we are thrilled to hear that you have been satisifed with our service!
Posted 4 years ago
“Case damaged on opening which was not done by us as the side it is on couldn’t be at the top of the box See photos below”
Helpful Report
Posted 4 years ago
We are very sorry to see that your protective cover has arrived damaged Angela. Our Customer Service Team will be in touch to get a replacement cover despatched to you immediately.
Posted 4 years ago
“I purchased two lounge chair covers. on the 2nd or 3rd night of use we had a mediocre wind, which got between the chair and cover. By morning, the chair had been blown over and the cover found the other side of the garden. on retrieval the four feet togs were still tightly in place,supposedly to prevent removal! Luckily I can sew so can adapt but this should not be necessary.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
“Ordered some covers for our patio furniture. Arrived within five days of placing order. Very pleased!”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review. We are so glad to hear you are pleased with your Protective Covers. We hope you enjoy using your Kettler order in the coming months!
Posted 4 years ago
“good quality”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Very pleasing to hear! Thank you very much for your review Susan.
Posted 4 years ago
“We love our new garden furniture (caredo) and the cushions arrived early after we were told the end of March…would certainly recommend Kettler”
Helpful Report
Posted 4 years ago
We are so pleased to hear that you love your Kettler Order! Thank you for your positive review Jill.
Posted 4 years ago
“Kettler sent me out replacement parts immediately. Great service”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review. It is fantastic to hear that you have been satisifed with our service
Posted 4 years ago
“Easy to use website / find what I wanted and delivery within promised deasline.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
We are pleased to hear that you found the website easy to use and that you were able to find what you wanted. Thank you for leaving your review Paul.
Posted 4 years ago
“Good quality products”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review Judy!
Posted 4 years ago
“Good paint and clear instructions.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review Bruce. We are pleased that you are happy with the product!
Posted 4 years ago
“Great service .”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review Ian!
Posted 4 years ago
“Really well pleased with the quality of the brand”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review Judy! It's great to hear that you are happy with your purchases!
Posted 4 years ago
“Excellent product”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you so much for the great review Janet. We are so pleased that you are happy with your Kettler purchase.
Posted 4 years ago
“Excellent Service, Prompy Delivery”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review. We are so pleased that you are happy with your Kettler purchase.
Posted 4 years ago
“I have had my garden furniture for many years and a little faded but still in extremely good condition. Just think you should sell patio table feet in a pack of four not three.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your kind review Marilyn. We are so pleased that you are happy with your Kettler furniture. If you need anything else, please let us know.
Posted 4 years ago
“I have just reordered a lounger protective cover to replace the one i bought in 2019 as it leaked from the start hence had to store the universal lounger inside not ideal and the cover faded the first summer of use . I had also purchased the sofa cover and table cover which kettler replaced as the stitching opened after a few months . I am disappointed with the quality of the protective covers as they are not good value for money . The actual furniture however im very pleased with . I have to buy the covers again to replace the old ones as i dont want to leave the furniture uncovered. I will have to replace the arm chair covers next as they are also leaking and faded after only 2 summers”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review, and we are sorry to learn of your disappointment with the protective covers you purchased. I can confirm that the protective covers are designed to be used mainly for covering the furniture when it is in frequent use, and you dont want to keep removing the cushions. All of the wicker furniture is completley waterproof therefore, if you didnt cover the sets when the cushions were stored away for winter, then the items would be absolutley fine. We offer a 12 month warranty on all of the protective covers so unfortunately we are unable to replace the ones that you purchased in 2019. As before, we are sorry to learn of your disappointment and your comments have been passed onto our product development team.
Posted 4 years ago
“Well designed web site, informative and easy to use. Ordering straightforward and followon service good.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your review Jan. We are pleased that you found the ordering process to be hassle free and that you were able to purchase what you needed.
Posted 4 years ago
“Excellent quality and delivered promptly”
Helpful Report
Posted 4 years ago
This is great to hear Richard! Thank you for your review
Posted 4 years ago
“Bought a few items from Kettler and the customer service has been brilliant.”
Helpful Report
Posted 4 years ago
Thank you for your very kind review Jan. We are so pleased that as one of our returning customers, you have been pleased with our service.
Posted 4 years ago
Kettler is rated 4.4 based on 2,495 reviews