“Ik heb na 3 weken nog steeds mijn bestelling niet mogen ontvangen.”
“De glazen zijn prachtig! Retro/vintage/funky.”
“Mooie leuke glazen, wel zeer dun”
“Fijne glazen!! Voelen stevig aan”
“nog steeds mijn favoriete glazen”
“Elegante waterglazen die perfect passen bij de oranje karaf.”