“ De kleur van deze glazen heeft mij erg verrast.
Online komen ze niet tot zijn recht.”
“ mooie verfijnde glazen -- mooie aanvulling voor de bruine karaf”
“ Ze zijn zooooo mooi ! Er was er eentje stuk gevallen waar ik echt ziek van was, gelukkig bij toeval nog een set kunnen krijgen want totaal uitverkocht”
“ mooie glazen, mooie kleur conform foto. glas is gelukkig niet dik en er zit een mooi logo aan de voorkant onderaan”
“ Heel mooie glaasjes. Liggen makkelijk in de hand en door hun gezelige warme kleur zijn ze heel aangenaam om uit te drinken”
“ Mooi kleur en ligt goed in de hand.”
“ Super mooie glazen! Prachtige kleur en leuke vorm!! Echt een leuk accessoire”
“ Hele mooie glazen en drinken erg comfortabel!”