“Geweldig mooie heldere glazen. Super blij mee!”
“Mooie glazen, passen mooi bij de karaf. Enige nadeel: mag niet in vaatwasser.”
“Glazen drinken erg lekker, alleen jammer dat je ze niet kun afwassen in de vaatwasser.”
“De kleur is erg mooi, geeft ook een mooie gloed wanneer de zon er op schijnt.”
“Leuk, wel beetje bang dat het vlug breekt”