“Super mooi. Wel een beetje licht, maar drinken onwijs fijn.”
“Zo mooi krijg veel complimenten”
“Dit zijn zulke mooie glazen. Kleur is fantastisch. Ze liggen super gemakkelijk in de hand. Zalig om uit te drinken.”
“Ligt heerlijk in de hand, ik vind ze bijzonder mooi!”
“Prachtige en stevige glazen, lekker retro”