Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

asknebula.com Reviews

4.5 Rating 992 Reviews
89 %
of reviewers recommend asknebula.com

Write Your review

“Quick resolution of a minor issue. Excellent customer service - super helpful.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“They complied with my request”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“i mistakenly signed up for this and i had requested a refund and these guys were happy to oblige which was extremely kind as i'm retired and on a very small fixed income and was freaking out. Nebula helped me out. Thank you.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Totally unnecessary product… Your ads promote something I’m interested in but your actual offering gives me nothing I need or am remotely interested in….”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello dear Customer, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that our service did not meet your expectations. We strive to provide valuable insights and experiences, and your comments help us improve. If you have specific concerns or if there's anything we can assist you with, please let us know. For any issues with your subscription or service, feel free to contact our support team at nebula.support@nebulahoroscope.com. We appreciate your input and hope to better serve you in the future. Best regards, Nebula Team
Posted 2 years ago
“Refund right away once I sent an email to cancel”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I paid a small amount for a weeks trial. I got charged £25.99 straight away. I emailed and they kindly refunded me. I hadn’t realised it was a monthly subscription”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I asked support to stop my monthly subscription because I only was interested in a one time purchase. They responded very quickly and solved the problem.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I was charged a monthly subscription instead of a one time purchase. The support settled the issue quickly and I was refunded.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“No fuss and went above and beyond when I asked for cancellation”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“It gave me answers. Most I already knew. Just needed confirmation.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“They ended my subscription and refunded 1 month at my request, I’m satisfied with this result.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Service et collaborateurs très bien”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Got refunded accidental purchases very quickly, customer support also responded quick”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Got right on my issue and provided a solution. Boom!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Quick service and good communication”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“By refunding the fees to subscription that had taken a few month to get cancelled. Subscription cancelling need to be made easier.”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Issue with subscription charges but dealt with quickly & efficiently”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“I was charged for a subscription without my knowledge, but was given a refund very quickly. Their helpdesk is efficient and nice!”
Helpful Report
Posted 2 years ago
“Scammed me A membership fee I did not subscribe to. Lies and cheats don’t fill in their forms”
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello dear Customer, We’re genuinely sorry to hear about your experience. We take these matters very seriously and want to address your concerns. We were able to find your request in our support system and as I can see you were provided with the full refund. Please check your email for details. Your feedback is important to us, and we want to ensure that any misunderstandings are clarified. Thank you for bringing this to our attention. Best regards, Nebula Team
Posted 2 years ago
“Gave me a refund”
Helpful Report
Posted 2 years ago
asknebula.com is rated 4.5 based on 992 reviews