Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Carousel Checks Reviews

4.4 Rating 838 Reviews
84 %
of reviewers recommend Carousel Checks
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“They are easily torn off and th color I code is acceptable to me.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“very easy order process”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I've been calling your customer service all day and left 4 messages with no response. You responded to me about my order that I did not receive telling me to call the 708-613-2452. Well I did call and your customer service sucks. I placed an order on May 23rd and you said it was delivered on June 4th, we'll it wasn't and that means there are 200 checks out the with my bank information on them. When I orderedfrom you I had 25 checks left , its now July 7th and I am all out of checks. This is a piss poor way of doing business, telling someone to customer service and not answer the phone and not return calls. Either sending me my checks OVERNIGHT or return my money. There are plenty of check company's out , believe me I know because I vetted them all before choosing your company. Obviously I made a poor choice!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Dennis, Thank you for taking the time to leave a review. I've reviewed your order and the tracking on it shows that it was delivered on June 4th, 2025 at 4:19pm In/At Mailbox. If you still haven't received them please let us know right away and we will send a new batch to you. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our Customer Service Department. We are in office M-F from 8:30AM-5:00PM CST. We can be reached at 708-613-2452 Option 1. Thank you, Carousel Checks
Posted 1 year ago
“I've been using Carousel Checks for many years and have never been disappointed. They are extremely professional and efficient.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I like the pictures on the checks and the checks are good. Thanks Carol”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“good quality good price arrived quickly”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Always does a great job. Comes through mail pretty quickly. Many backgrounds to choose.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“I would recommentd your company to my family and friends. I was very pleased with the checks.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Very easy to order from website and fast shipping. Great price, too!!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“We get our order on time and I am happy with it.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Printed perfectly 👌”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Job well done. :-)”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Quick response to my order.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Price has gotten increasingly high in recent years”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Good product and timely shipped.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“the checks i purchased did not work with quickbooks. total waste of money.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Laura, Thank you for taking the time to leave a review. I reviewed your order and it looks like one of our supervisors reached out immediately to remedy the issue. It looks like you needed Top Laser checks but accidently ordered Middle Laser checks. I do see we refunded your entire order to remedy the situation. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our Customer Service Department. We are in office M-F from 8:30AM-5:00PM CST. We can be reached at 708-613-2452 Option 1. Thank you, Carousel Checks
Posted 1 year ago
“great customer service via chat received very fast.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Service and process and delivery time was great! I will order again.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Excwellent variety, good prices and excellent value”
Helpful Report
Posted 1 year ago
“Great Job, thank you!”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Carousel Checks is rated 4.4 based on 838 reviews