Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Cotswold Collections Reviews

4.6 Rating 1,323 Reviews
91 %
of reviewers recommend Cotswold Collections
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“I had to return the tunic top I had ordered as although I had ordered the correct size, the top was very clingly due, I think, to the amount of elastane it containted.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for taking the time to leave us your review, and for returning the item safely. We do hope that you're able to find something that's better suited going forward. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 6 months ago
“I was very pleased with the jacket I bought from you but I have found that my latest purchase that is the skirt that matches the jacket has a fault in the waistband above the left pocket. I will be returning the skirt and hope that I can have a perfect replacement. Thank you've”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for taking the time to leave us y our review. Yes we can see that you have since exchanged your item so we hope you are enjoying the complete outfit as initially expected - thank you for bearing with us whilst we dispatched your replacement. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 6 months ago
“This dress looked very good on the website so I ordered it. However, when I tried it on, I realised that, although it might look spendid on a thinner person, the cut made it look rather unexceptional and shapeless on me. Nice fabric and pattern but only good if you are a size 10 or below in my opinion. Unfortunately, I had to return it. The return was dealt with very swiftly and well.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad the fabric and pattern were to your liking, though sorry the size isn’t right this time. If you’d like, we can help you find a better fit or suggest alternatives that may suit you better. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 6 months ago
“Sadly the dress did not suit me at all which was disappointing, as I had wanted this dress for a holiday. Has been returned.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your 3/5 review. We’re sorry the dress didn’t suit you for your holiday but can confirm a refund has been issued. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 6 months ago
“Nice blouse. Fitted well, but had to return as I thought the colour would be fawn and yellow not grey and yellow. Disappointed.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for taking the time to leave us your feedback Joy. We’re sorry to hear that you were not satisfied with the colour of the item you purchased, but are glad you returned it as we would not want you keeping an item that does not meet your satisfaction. We hope that you are able to find something else in our range that is better suited. In the meantime, please feel free to contact our Customer care team if you have any further queries. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 6 months ago
“Good selection.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We’re glad you found our selection to be good. If there’s anything else you’d like, please let us know. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 7 months ago
“Lovely designs I thought they were British made from British made fabrics, was disappointed with quality of some knitted garments. Rough and pilling easily. Very disappointing to discover made in China.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We can see that you returned your product and do hope you are able to find something that best meets your requirements. Please do not hesitate in contacting our Customer support team who will help you with any queries, should you have any. Kind regards, Cotswold Collection
Posted 7 months ago
“A collection of reliable basic pieces.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for taking the time to leave your review, we're delighted to hear that you're happy with your purchase. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 7 months ago
“Lovely material and faultless workmanship but trousers don't adhere to measurements in catalogue.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Ita, Thank you for your feedback. The measurements in the catalogue are of the individuals rather than the garments. If you require any assistance with sizing, our mail order team will be happy to help. Kind regards Daniel
Posted 8 months ago
“I have used Cotswold Collections for many years. However, recently the length of skirts and dresses have been very variable. Being rather short, this is important to me and I have found that the published length of both skirts and dresses have been inaccurate. This means that I have been constantly disappointed and had to return most of my purchases.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
“I did not receive the item I had ordered but was sent another style in a different size to which I ordered. I was very disappointed, I have been a customer for many years and feel the quality and standards are not as good as they once were.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for letting us know about this issue. We’re sorry to hear that you received the wrong item but glad to see that this has been rectified for you. Kind regards, Daniel
Posted 8 months ago
“I love these cardigan and skirt separates and buy a set each season. However this recent order arrived very badly creased which was disappointing. I tried putting both pieces in the bathroom on hangers but finished up just getting the iron out.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Thank you for your review, Mrs Atkinson. We’re glad you love the cardigan and skirt. I’m sorry this order arrived badly creased, we strive to always try and ensure that items arrive in pristine condition. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 9 months ago
“This pretty beret turned out to be a tiny size. It has been turned over to a raffle.”
Helpful Report
Posted 9 months ago
“Liked the product as always. However ordered my usual size as previously but both pairs of trousers this time did not fit. Possibly a different make or style. Bit disappointed”
Helpful Report
Posted 9 months ago
Thank you for your review, Mrs Adams. We’re glad you like the product, though I’m sorry the sizing was off this time. If you’d like, we can help you with an exchange or suggest a size that may fit better. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 9 months ago
“Sadly Royal Mail did not deliver!”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Sorry to hear Royal Mail didn’t deliver. I've looked into this and can see that it has been reported as lost in post and a refund has been issued. Sorry for any inconvenience caused. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 9 months ago
“Usually very good but latest purchase returned”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hello Claire, Thank you for your review. We’re sorry to hear your latest purchase didn’t meet expectations and needed to be returned. If you would like to discuss any of this in more detail, please call customer services on 01242 536712. Kind regards, Madeleine.
Posted 10 months ago
“Have had to return goods as not fitting So far not received cash back”
Helpful Report
Posted 10 months ago
“Had to return too big waiting for refund”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Kathryn, Thank you for your review. We are sorry to hear that the sizing wasn't quite right. If you need any assistance with returns, do not hesitate to get in touch with our friendly customer service team on 01242 536712. Best regards, Madeleine.
Posted 10 months ago
“I returned my order for a smaller size but, have not heard from you since.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, Mrs Frye. I have looked into this and I can see that your exchanged item was delivered yesterday. Kind regards Daniel
Posted 11 months ago
“The quality of this garment was very good. Unfortunately, the medium size was a very snug fit. I have therefore returned it for a large size.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your review Mrs Beeby. I'm glad to hear that you are pleased with the quality. Hopefully you will find the exchanged item a better fit. Kind regards Daniel
Posted 11 months ago
Cotswold Collections is rated 4.6 based on 1,323 reviews