“This long line cardigan is a lovely fit and colour I already have the cornflower blue dress and when worn together rhey mke an outfit which has been admired and feels great to wear”
“Clothes arrive nicely packed and return s are repaid promptly. On the whole I like many of your items but as I look after my garments they last for a long time and do not need to be replaced”
“I'm very pleased with my purchase, just what I wanted.
Right colour, light weight.
I'm writting this review because you asked me too, not for a reward.”
“A lovely skirt which could have been vastly improved with a lining which would cost very little extra to add. I am taking it to my dressmaker today to have a lining inserted.”
“Lovely quality. No complaints, I just wish I had received advice it had been despatched, I was not aware of delivery, and delivery company did not advise me of delivery. Consequently, I was not aware of its arrival until a few days later.”
Thank you for taking the time to leave us your review. Sorry to hear you're not happy with the garments at full price, but hope that the sale items are more to your requirements.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your revie. We are sorry to hear about the delay in receipt of your parcel but hope that you are happy with your lovely new blouse.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that you weren't happy with a couple of your recent purchases, but can see that you received a refund where hopefully you can put that towards something else that's better suited going forward.
Please contact us if you need any further assistance.
Kind regards,
Cotswold Collections
“I love this company that produce clothes that I can happily wear, because the designs are classic they last for years.
I would like a few more pull on skirts that are made in warmer material for winter!? The only reason for 4 stars not 5”
Thank you for leaving us your review and for your continued support - We have sent your feedback to our development team.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review Judith. We're sorry to hear that it wasn't quite the right fit, but are glad to see that you returned the item. We hope that you find something that's better suited going forward.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for your wonderful review and continued support. We’re pleased to hear you’re happy with your and the quality of the products received.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We’re pleased to hear you’re happy with your purchase - so glad you love the colour.
Kind regards,
Cotswold Collections
“Always beautifully made clothes and efficiently despatched; just disappointing that when they offer two lengths of dresses, they simply make them shorter (which anyone can do at home!) and don't adjust the bodice of dresses so that they fit smaller women nicely with the waistlines and shaping in the correct place.”
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help.
In the meantime we have updated our Development Team with your feedback so thank you again.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to see that the Tunic wasn't to your liking, but hope that next time you find something that's better suited.
Thank you for your continued support and kind regards,
Cotswold Collections