Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Cotswold Collections Reviews

4.6 Rating 1,323 Reviews
91 %
of reviewers recommend Cotswold Collections
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Very disappointed as not up to your usual high standards. It didn't feel or look good on me as all my other purchases have. Pity as I really love the material, pattern and colours. Before taking the photos I ensured that the waistband was even across the top, which really showed up how uneven the hem is. I therefore have no option but to return for a full refund.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“Poor quality fabric which effected the hang of the dress so item was returned.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
“I’ve returned the skirt I ordered as the material is so thin and I’m afraid not worth what it cost.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that you weren't happy with your skirt, but are glad you returned it in the hope you can find something that's better suited for you. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 days ago
“pull on Skirt would not go over hips!”
Helpful Report
Posted 1 week ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 days ago
“Have not received this item”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave us your review. We can see that the item is on route to the US, so please bear with the couriers who we are sure will get this to you as soon as possible. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 1 month ago
“I received my order and without fully unpacking the bag they came in I could see that the jersey fabric was very poor quality. I immediately returned and have more than three weeks after getting confirmation that my return had been received I am still awaiting a refund. Most unhappy.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations and that the item was lost in transit on its return. We can see that it was safely received, upon which a refund was promptly made back onto the payment card. We do hope that you find something that's better suited, and should you have any queries, please do contact us. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 1 month ago
“As I have yet to receive my purchase (for some reason it was sent to my bañk and not to my home address) I cannot review this particular experience . Margaret Le Good”
Helpful Report
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry that there was a mix up with the delivery of your item which we understand a member of staff helped you with. We do hope that you are happy with you purchase nonetheless and should you have any further queries, please feel free to contact us. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 1 month ago
“I ordered a size 12 pair of trousers. The hips were a size 14 and the waist a size 16!”
Helpful Report
Posted 1 month ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. We can see that you returned the item and hope that you find something better suited next time. In the interim, please feel free to contact our Customer Services Team should you have any queries going forward with any of our garments, as a member of the team will happily talk you through any queries you may have in advance of a potential purchase. Our number is 01242 536711, and we're open Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 1 month ago
“Items had to be returned as they were too large and not good value for the money”
Helpful Report
Posted 2 months ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 1 month ago
“sent the items back.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. We can see that you successfully returned and subsequently received a full refund. we do hope that you were satisfied with the remaining items you purchased and should you have any queries to do with this order or anything else in general, please feel free to contact us between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 2 months ago
“Still waiting for delivery.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for your review. I have tracked your order and can see that your order was delivered this morning. Regards Daniel
Posted 2 months ago
Thank you for leaving your review. We do apologise for the delay which our team have updated you on; as of July 13th it was tracked in the national parcel hub, so would hope that you will safely receive the parcel in due course. Please do contact us if you have any further queries on 01242 536711. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 2 months ago
“Still awaiting delivery!”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for leaving your review Janet. We can see that sadly the item was lost but a replacement was sent free of charge which we hope will have arrived with you safely. Please call us on 01242 536711 if you have any further queries. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 2 months ago
“the material was just disgusting. they look like old rags and for the high price, i am surprised you can sell them with good intention. i have three this year, hoping each one would match up to the pics. on the catalogue. But no. i won't be buying anymore. yvonne northrop”
Helpful Report
Posted 3 months ago
We appreciate you taking the time to leave us your review Yvonne. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries specific to this garment, then please feel free to phone us on 01242 536711, at any time between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“I normally love everything I buy from Cotswold, but the textured trousers were poor quality. At over £100 I returned them. The colour was lovely, but the fabric was very poor.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your requirements but are glad to know that our team were able to organise with you a refund of the garment. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“Half of my order was unavailable and I had a lot of trouble getting a refund. The person representing Cotswold was quite rude and unprofessional. I am, therefore, unsubscribing.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
Thank you for taking the time to leave a review. I have looked into your order and can see you ordered two items, but when it came to picking we were unable to fulfil one of the items and an email notification was sent. We continued to try to fulfil your order and upon request a refund was issued on 1st June as you didn't want to wait any longer, which is fully understandable. I have passed on your comments to the Mail Order manager, who will look into this, and we have refunded the postage for you. Sorry for any inconvenience caused. Regards Daniel.
Posted 4 months ago
“I did not know the fastenings were press studs Ruining the appearance unless all are fastened. As you do not allow returns for sale items I will never wear the item and am very unhappy.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
We truly appreciate you taking the time to share your feedback. We have reviewed the order and can confirm you bought an item from the Clearance category, which sadly doesn't allow returns. If you have any questions or need any assistance, please call our Customer Services team who will be more than happy to assist you further: 01242 536711. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 months ago
“Had to return. Have not been contacted yet.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your review. I have tracked your order and can see your order was received back to us on 5th May and a refund will be processed as soon as possible. Regards Daniel
Posted 5 months ago
“Item not yet received, problem with royal mail delivery !”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for your review. I have looked into this and can see that the incorrect address details were entered when ordering it online so it has been returned to us. We now have the correct details so will resend this out to you. Regards Daniel
Posted 5 months ago
“Lovely blouse but size was rubbish, ordered a 24 usual 22 but still not really big enough. Could hardly get sleeves on. Unfortunately had to return”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for your feedback Mrs Longstaff. We’re sorry the size didn’t fit as expected and that the sleeves were too tight. We appreciate you letting us know. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 6 months ago
“Unfortunately, both S and M are very large similar to L, so I have to return it.”
Helpful Report
Posted 11 months ago
Thank you for your feedback, Daniela. I'm sorry to hear that the sizes you received did not meet your expectations. We strive to provide accurate sizing information, and your comments will help us improve. We appreciate your understanding and hope to serve you better in the future. Warm wishes, Madeleine.
Posted 11 months ago
Cotswold Collections is rated 4.6 based on 1,323 reviews