“Not so much for me this time. I don't like what I call sludgy colours on me, so apart from burgundy I'll be staying away from the autumn range - not just yours I might add!”
“I ordered two pairs of trousers, unfortunately one pair was a lighter colour and more gingery than I thought from your catalogue so returned the trousers.
The second black pair were pull on. They really needed a fly opening. I am sure with a front zip they would be nice but I thought it probable that the material would tear with continual use so returned the pair.. Very disappointing.”
“Only reason they got 3 stars was because of the courier they use (Evri). Evri 'loses' so many parcels in this area. Because the parcel to be delivered by Evri was declared 'lost' Cotswold had to send a replacement by Royal Mail. I don't know if Evri compensates for undelivered parcels but I hope they do as otherwise it means Cotswold loses money. The replacement dress, which was delivered in two days by Royal Mail, was perfect size and fit and good quality.”
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that but are glad that we were able to find a resolve that meant you safely received your parcel.
Kind regards,
Cotswold Collections
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help.
Kind regards,
Cotswold Collections
“I wanted classic T-shirts. The quality is good but they are too long to wear with skirts so I shall have to look elsewhere. Very disappointing as I thought this was going to solve my problem and give me something I could wear with anything.”
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garments didn't meet your expectations, but hope that upon your refund you were able to find something else that was better suited.
Kind regards,
Cotswold Collections
“When i notified you that my delivery was missing, i got a very negative response, there was no offer to following up on the package. Instead, I was told that it was my "own business" I am not sure if this is the way you deal with all your customers, or it was to me only.”
Thank you for taking the time to leave us your review.
We're sorry to hear that your delivery went missing. We had instructions to deliver to a specific courier after which sadly, it was out of our hands, however we do very much hope that the parcel was delivered safely. Please contact us if needed.
Kind regards,
Cotswold Collections
“In the pastI have always found your clothing good quality so didn't mind paying your prices, but if this jumper is anything to go by I shall think twice.”
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for your review. We're sorry to hear the size wasn't quite right. Please contact us if you have any queries.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that, we do hope however that you keep an eye out on our future sales where hopefully you can find something that it better suited to your budget.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the Shirt was too big for you, but we can see that it was returned and refunded accordingly - we hope that with this you are able to find something that's better suited going forward.
Kind regards,
Cotswold Collections
We appreciate your review and hope that you were able to either exchange or return the item as we would only want you to have something you like wearing. Should you have any questions, please feel free to contact our team on 01242 536 711
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for your review. We hope that you were able to receive the replacement safely and look forward to wearing it out in due course!
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review Sandy. We do apologise for the delay, we are experiencing a very high volume of orders from our recent sale but please rest assured we are working as swiftly and methodically as we can to fulfil each order. If you have any urgent enquiries, please call our Customer Service Team on 01242 536711.
Thank you once again and kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review Jean. We're sorry to hear that the items were not for you, but hope that you were able to find something else that was a better suit.
Kind regards,
Cotswold Collections
“Skirt arrived quickly and was excellently packed. However I did not find it flattering and therefore had to return it. I also thought the skirt very expensive for the simple style.”
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the style was not to your requirements but we do hope that you will be able to find something that better suits.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your review. We’re sorry to hear that you were not satisfied with your purchase. We do hope that you were able to find something else that was better suited to your requirements.
Kind regards,
Cotswold Collections
Thank you for taking the time to leave us your feedback Patricia. WE will pass this onto our team and should you have nay further queries, please do not hesitate in contacting our Customer Service Team on 01242 536711.
Kind regards,
Cotswold Collections