Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Cotswold Collections Reviews

4.6 Rating 1,323 Reviews
91 %
of reviewers recommend Cotswold Collections
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“Evri are just so slow on delivery. You still charge £5.95 delivery but the service received is not 48hrs timescale. Packaging is quite often damaged. Please revert back to Royal Mail or face loosing valued customers. Thank you.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that you were not happy with the delivery. If you have any queries, please phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 days ago
“Unfortunately sizing wasn’t right.”
Helpful Report
Posted 1 week ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 4 days ago
“I like the collections and find them suiting my style. After a recent purchase I was directed to a Sale site and purchased a further 4 items. The sizing was restricted so I tried the nearest to my size. On arrival the Lightweight jacket fitted perfectly but the other 3 items didn't. I repackaged to send back then discovered I wasn't able to return these items. I hadn't seen this on the original webpage so I'm now lumbered with items I don't want because they don't fit so in effect the bargain Jacket isn't a bargain. I will seriously consider buying from this site in the future as we simply don't know until we buy and receive. Real genuine downside to on line shopping.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
We appreciate you taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the garment didn't meet your expectations. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to any exchanges, refunds, or further queries, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 1 month ago
“Fabrics not as good quality as they used to be.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that the fabric wasn't to your liking. We can see that you returned the item and received a full refund shortly thereafter, but should you have any further queries, please do not hesitate in contacting us. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 2 months ago
“Item was returned for a refund which to date has not been processed . Legal letter has been sent..review on trustpilot to follow.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that there was a small delay in processing this. We can see that the item was safely returned and a refund issued successfully. Please do not hesitate in contacting the team if you have any further queries on 01242 536736, where lines are open Monday - Saturday, 9:00am - 5:30pm. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 2 months ago
“Sizing has become very inconsistent”
Helpful Report
Posted 3 months ago
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that. If you would like to speak with our Customer Support Team with reference to this order, or any enquiries in general, then please feel free to phone us on 01242 536711, at anytime between Monday - Friday, 9:00am - 5:30pm, where a member of staff will be more than happy to help. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 3 months ago
“Denim wide relaxed trousers & matching blouse. Disappointed with the quality of the fabric considering the price. The blouse had creases on the back that won't iron out.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that you were not happy with the items purchased. Please ensure that you contact our Customer Service Team who will talk through the returns process with you on : 01242 536711. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 5 months ago
“The jumper was quite attractive but even a large size felt cramped and uncomfortable. I am usually a fairly standard size 14. Unfortunatelt the dress was very disappointing as the fabric was limp and unattractive. It was a medium priced dress, but would have been poor quality for half the price.”
Helpful Report
Posted 5 months ago
Thank you for taking the time to leave us your review. We're sorry to hear that you were not satisfied with your purchase. We hope that you were able to speak with a member of staff and find something else that was better suited. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 5 months ago
“I have kept the trousers because they are passable but not a good fit.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Thank you for your review. We're sorry to hear that you're not entirely satisfied with the trousers - we do hope that our customers are happy with their purchases. So if you want to talk through your options regarding exchange/returns etc, please feel free to contact out Customer Services Team who will be more than happy to help. The lines are open Monday - Saturday, 9:00 - 17:30, and the number is 01242 536711. Kind regards, Cotswold Collections Kind regards, Cotswold Collections
Posted 6 months ago
“COMPLAINT:-I had to speak to your cusotmer service today regarding an order which i had not received even though royal mail said they had delivered it. The lady i spoke to was very rude and not at all helpful . when i asked to speak to another member of the staff she started to shout at me. SHOCKING!!! . i have been a loyal and longterm client of yours for many years - and i am really upset at the manner in whch this lady handled my concern of missing parcel. she was in a great hurry to finish the call. This member of staff will loose your company clients - which would be a shame as your clothing is very nice. I look forward to your response to the above.”
Helpful Report
Posted 6 months ago
Dear Mrs Bhatia, Thank you for bringing this to our attention. I am very sorry to hear about your experience when contacting our customer service team. This is not the level of service we aim to provide, and I apologise for any upset caused. In relation to your order, I have looked into this and it appears there may have been some confusion regarding the expected delivery date of 28th March. The order was placed on the evening of 30th March, and I can see from the tracking information that it has now been delivered. If you have not received the parcel, please do let me know and I will be happy to investigate this further for you. We do appreciate your long-standing support and thank you for your patience while this was resolved. Kind regards, Daniel
Posted 6 months ago
“The binding round the edges is too tight so the front edges don't hang nicely. I've tried giving them a good pull and it's helped a bit. I'm very glad I didn't pay full price.”
Helpful Report
Posted 7 months ago
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We're sorry to hear that it was a little restrictive, as our aim is for each piece to be comfortable with every wear. We appreciate you pulling them a little to loosen them up slightly, and are glad to hear it is now feeling a little better. Should you have any further queries to do with your fleece jacket, please don't hesitate in contacting our customer care team who will be more than happy to help you further. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 7 months ago
“Very disappointed in sizing, must have been made for a 6ft amozan not a 5ft midget (me). The sleeves were 4ins too long and there would have been no easy way to shorten. Would there be a way to show the heights and size of the models?”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Ann, Sorry to hear the sizing didn’t work for you and that you found the sleeves were too long. We'll pass your feedback onto the team. I can see we've received the coatigan back and refund has been issued. Kind regards, Cotswold Collections
Posted 8 months ago
“Communication regarding delivery date is almost not existent. There is an email saying the package was shipped but no more emails or information added to the website regarding delivery dates or tracking numbers. I have no idea when to expect delivery of the black skirt I ordered.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you for your review Ms Hill. I have looked into this and can see that you are ordering to the USA, where our automated tracking isn't currently available but if you would like an update our customer services team can always provide this for you. Kind regards Daniel
Posted 8 months ago
“The communication time following the extra I paid for Royal Mail tracked 24 was totally inaccurate and misleading from Royal Mail and to further spoil the anticipation of receiving my delivery, the packaging box had been badly torn and the contents visible, and the delivery person placed the box in such a way that this was not visible to me on delivery. I suspect this was caused through the box being caught in the distribution machinery as the top was also dented, but not ripped open. Fortunately with the garment being in a plastic bag there was no apparent damage. This is the fist time I have bought online, and the coat is true to colour, as in the photo and not the ivy swatch, and is really lovely, it was such a shame that Royal Mail let both Cotswold & me down. I have other Cotswold garments which are just as lovely as this winter coat which are finished to a very high standard.”
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Ruth, Thank you for taking the time to leave a review and I'm sorry to hear that our delivery partner, Royal Mail, let you down on this occasion. This isn't our normal service level but I'm glad to hear that this has been resolved and that you are happy your purchase. Regards Daniel
Posted 8 months ago
“I have ordered several items from Cotswold Collection over the last couple of years. Twice you have changed the amount I owe because of currency. I don’t appreciate that. I’m expecting one amount and then get charged something else. If you want to keep customers in the US you need to be consistent with pricing. If pricing is different you need to print what the item will cost if purchased in the US.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hi Joann, Thank you for your review. We have specific site versions for the countries our customers order from. We can see you recently ordered on the UK version, which is why no additional tariff charges were included. To ensure clarity regarding tariffs and pricing, we strongly recommend you shop on the US version of the Cotswold Collections website for future orders (you can check/change this in the top corner of the site), where prices will display in dollars. We truly value our US customers and want to be completely upfront about any additional charges. We hope this clears up the confusion. If you have any further questions, please call our customer service team on 1 844 395 6253. Warm wishes, The Cotswold Collections Team.
Posted 10 months ago
“Having bought several pairs of trousers in the past I now find the sizing is no longer as good.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Thank you for your feedback, Susan. I’m sorry to hear the sizing isn’t right this time. We’ll review our sizing details with the supplier to prevent this from happening again. If you’d like, we can assist with an exchange or refund for the item. Kind regards, Madeleine.
Posted 10 months ago
“I bought the cord pull on trousers and although the material was good quality I ordered a size 12 and although marked a size 12 what came measured as a 16! They have been sent back.”
Helpful Report
Posted 10 months ago
Thank you for your feedback, Susan. I’m sorry to hear the size you received didn’t match the label. We’ll review our sizing details with the supplier to prevent this from happening again. If you’d like, we can assist with an exchange or refund for the item. Warm regards, Madeleine.
Posted 10 months ago
“I have not left a review because I have not received the replacement skirt for the one sent which was too small. Please send asap. I was pleased with the jumper.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Pamela, I'm just following up on your review. Unfortunately the next size up that you wanted to exchange it for is out of stock and therefore a refund has been issued. You should have received an email about this on 26th Sept. Kind regards Daniel
Posted 1 year ago
“Usually excellent - good service and quality products”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback, Mrs Turner-Tymm. We appreciate your comments and are glad that you are happy with our service and quality of products. Best wishes, Daniel
Posted 1 year ago
“Order was returned as not suitable. Unfortunately still waiting for refund.”
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, we're sorry to hear that your order didn’t meet your expectations and that you are still waiting for your refund. We appreciate your patience as our team works to resolve this matter. If you would like to discuss further, please don't hesitate to reach out to our customer service team. Warm wishes, The Cotswold Collections Team.
Posted 1 year ago
Cotswold Collections is rated 4.6 based on 1,323 reviews