Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

FlowerShopping.com Reviews

1.7 Rating 790 Reviews
18 %
of reviewers recommend FlowerShopping.com
1.7
Based on 790 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 67%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 80%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour

Write Your review

FlowerShopping.com 2 star review on 6th March 2026
Anonymous
FlowerShopping.com 5 star review on 21st February 2026
A Happy Mom
FlowerShopping.com 5 star review on 23rd November 2025
Anonymous
FlowerShopping.com 1 star review on 26th October 2025
Anonymous
FlowerShopping.com 5 star review on 18th October 2025
Debra
FlowerShopping.com 1 star review on 12th October 2025
Cintia W.
FlowerShopping.com 1 star review on 12th October 2025
Cintia W.
186
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“We were very disappointed when we called a call from them that they will not be able to deliver birthday flower for our daughter on the day. The call came around 4:00 PM which was too late to find an alternate. They mentioined they did not have sufficient staff that day which I suppose they would have know since morning. We also found a technical glitch on message box when you do cut and paste. Also, pricing was not fuuly transparent.”
Helpful Report
Posted 2 days ago
“Flowers delivered were not as shown in photo. So many substitutions bouquet was completely different than expected. Colours totally off. Contacted customer service and informed substitutions were as per their policy. I would never have ordered the bouquet that was sent.”
FlowerShopping.com 1 star review on 11th October 2026
Helpful Report
Posted 4 days ago
“I ordered a vase of flowers from this company. I am located in Canada and did my transaction through the North Carolina flower shop. The flower arrangement that i saw on the website was a purple vase with purple roses and white daisies. All the stems were short so you didn't see the stems. What the person got was a clear vase with long stems for the roses and daisies with fern fillers. The picture was basically all flowers. What she got was a kid just picked up a bunch of these flowers and plopped them in a clear vase with a bloody ribbon tied around it. Presentation sucked. I will NEVER buy from these guys again and its a sham that I won't trust other online companies as well. I tried getting my money back which they have a clause that they can present it any way they want. So I didn't get a refund. I paid almost $100.00 Canadian to get an amateur look. I wish i could show you the difference in the pictures but i don't know how to attach the pictures”
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
“Do not trust this company. Delivered smashed, late and wrong order. Says sorry we still delivered something.”
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
“I had to pay extra for same day delivery which never happened I got a email saying they could not deliver this on Friday but they would try to redeliver on Monday I said just give me a refund cause I was sending it to my wife for our anniversary it's been over a week still no refund wtf is going on”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“Ordered flowers for a funeral at a large Catholic Church two days ahead. No flowers at the service. Received a message after the service that they could not make the delivery.”
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I spent $145.22 on this order. Look at the photos and decide for yourself. I ordered the Deluxe Teleflora’s Tulips Together arrangement for my sister-in-law. The product price was $126.95, reduced to $114.25 after a discount, with delivery, fees and tax bringing my total to $145.22. When I was told tulips were unavailable, I agreed to allow the florist to create a Designer’s Choice arrangement. I fully understood that different flowers would be used. What I did not understand was that the overall style and presentation of what I purchased could be disregarded. In fact, FlowerShopping’s own substitution policy says substitutions should maintain the “overall style, theme, occasion, quality, and presentation” of the original gift and provide a “substantially similar presentation and gifting experience.” I have included a photo of what was delivered. The flowers were fresh and the arrangement was not unattractive. My issue was that I paid $114.25 for the floral product alone, and I did not believe what was delivered reasonably reflected either the presentation or value of the Deluxe arrangement I purchased. FlowerShopping’s own website shows a number of arrangements containing similar flowers and design elements at substantially lower advertised prices. I contacted customer service and gave them several opportunities to resolve the issue. Their repeated response was that the arrangement was filled to “full value,” that I had approved Designer’s Choice, and that their substitution policy had been followed. I initially requested a 50% adjustment and later reduced my request to 40% in an effort to reach a reasonable resolution. Ultimately, after multiple exchanges, FlowerShopping issued a $11.42 credit on my $145.22 order. The flowers were not the most disappointing part of this experience. The customer service was. I would have been happy to say that although I was disappointed with the arrangement, the company made a good-faith effort to resolve my concern. Unfortunately, that was not my experience. I encourage anyone considering ordering to look carefully at the photos, read the substitution policy, and decide for themselves whether this is the value and customer service they would expect.”
FlowerShopping.com 1 star review on 1st September 2026
Helpful Report
Posted 1 month ago
“I never received my order. I called my girlfriend, who was at the address, within 15 minutes of the delivery confirmation and she said nobody came to the door and nothing was outside the entire house or property. I ordered by 9:30am and they guarantee same day delivery on orders before 2:00pm.”
Helpful Report
Posted 2 months ago
“Rip off. If you think you are buying from a Canadian site in Canadian dollars. You are not- it is a US dollar site. Do no buy from this site it is a disgrace.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“They sent a subpar arrangement that had holes in two big leaves and looked nothing like the one I purchased in the picture including the vase. The response was that they would give me a 10% discount on my next order which is the most ridiculous response I have ever heard. Do not order from this site.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY--0 STARS I have used FlowerShopping.com for the last few years to deliver flowers to a friend on the anniversary of her son's death. Today they sent me an email saying they were rescheduling the delivery. By the time I got it, it was too late to find another florist. I will never use them again.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“This borders on a scam. I tried to purchase through 1-800-FLOWERS but somehow ended up on this website. My daughters flowers looked nothing like the photo, was not the size I paid for, and the flowers were wilted when they arrived. The local florist who filled the order should have been embarrassed to let flowers leave their store like that. Calling customer service is very difficult. I waited on hold for almost an hour on hold then got someone who said she would email me the dispute form. Never got it. Had to dispute the charge through my credit card. There are good reasons why this company's ratings are so low.”
Helpful Report
Posted 3 months ago
“They are in Canada and dont say they are charging in US funds. one of those cons that have tiny writing in a place you cant see. and the quality is so poor.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“They missed delivery on my friends birthday - then shipped a totally different arrangement late the next day. When I asked for a discount they sad they have the option to substitute. She got totally different flowers in a totally different color. Don’t order from this site Big mistake!”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“If ZERO stars were an option, that would still be too high. This site takes your money for goods not delivered, customer service is not in your country of where you've ordered flowers for delivery. They are professionally confused about delivery addresses and postal codes in Canada. They will make substitutions but won't show you what they are doing. To make matters worse if you are ordering flowers for a FUNERAL you are going to be embarrassed by the missed delivery time line and three days after the 'guaranteed delivery same day' still no flowers but your credit card was promptly charged. Will tell everyone I know to never use this site”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“If ZERO stars were an option, that would still be too high. This site takes your money for goods not delivered, customer service is not in your country of where you've ordered flowers for delivery. They are professionally confused about delivery addresses and postal codes in Canada. They will make substitutions but won't show you what they are doing. To make matters worse if you are ordering flowers for a FUNERAL you are going to be embarrassed by the missed delivery time line and three days after the 'guaranteed delivery same day' still no flowers but your credit card was promptly charged. Will tell everyone I know to never use this site”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“What I ordered and paid over a hundred dollars for isn't even close to what my daughter received. When I tried to resolve they are absolutely no help.”
FlowerShopping.com 1 star review on 5th June 2026
Helpful Report
Posted 4 months ago
“i want to start off by saying their website is EXTREMELY misleading. they have this banner at the top showing how many good reviews they have and meanwhile i have to find out after ordering flowers from there there's another website that shows they have a horrible review. EXTREMELY SCUMMY horrible experience. I order express delivery for the next day. not only did they not deliver it before noon like the extra 6$ is meant to do. they didn't deliver it at all and delayed it to the next day. I said okay fine what ever, my girlfriend was meant to be surprised today but it's not the end of the world. Then the next day it gets delayed another day AGAIN. extremely unhappy, i just canceled the order and asked for my money back.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“BEWARE - I placed a flower order on a Friday for delivery on Saturday for my daughter-in-law who had my new grandson. Flowers were never delivered on Saturday. They apparently called several times from an unrecognized 800 number, which came through as spam. They left no message. Then I saw my email on Sunday that they were having problems filling my order because the "baby block vase" was no available. They stated they could simply deliver flowers in a vase, which I agreed to. Then on Monday I receive this email stating "We apologize as we are having trouble processing your order. We do not have a shop available in our network to take your order, however, we were able to locate a florist to deliver. Unfortunately, because they are out of our network they do follow their own pricing. They are requiring an additional $45 in order to place the order. " I state "I would not pay more as this is a bait and switch" and they responded "We can help by covering $10 of the amount needed from the outside shop to best assist this order as this is the only shop we were able to get a hold of in this area to do the delivery. We would only need the $35 instead. Please advise if you'd like to proceed." I said "No cancel the order". So now it's Tuesday and still no flowers for my daughter-in-law.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
“I ordered a floral arrangement for my friend's birthday a day prior to her birthday (delivery day). The order was accepted, no issue. They sent me an email, later in the day of her actual birthday, that they could not fulfill the order, and offered to deliver a totally different arrangement, the next day ... a day LATE. This is a disgrace. Do not accept orders that you cannot fulfill on time, let alone what the customer actually ordered.”
Helpful Report
Posted 4 months ago
FlowerShopping.com is rated 1.7 based on 790 reviews