Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Kettler Reviews

4.4 Rating 2,495 Reviews
85 %
of reviewers recommend Kettler
4.4
Based on 2,495 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 86%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.3 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Kettler Reviews
Visit Website

Phone:

01527 591901

Location:

Merse Road, North Moons Moat, Redditch
B98 9HL

Write Your review

“We had an issue with some garden furniture which developed rust patches within its guarantee period. Our seller (Gates garden centre) put us in touch with Kettler who asked for photos by email. Once they had these, they very promptly arranged replacement of the affected items and collection of the old ones. OK, it's not good to have this kind of issue; but the promptness and effectiveness of the customer service made this a positive experience.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Thank you Jason,customer satisfaction certainly is very important to you and your company. I contacted Kettler ,a little tongue in cheek,i purchased a garden set of 8 chairs table ,seat covers etc in July 2012,taking them out of the garage last week [getting ready for summer] I noticed one chair was showing signs of rust ,informed Jason , also mentioned one other chair had a small patch of rust,the table and remaining 6 chairs were as good as new,without hesitation Jason arranged collection of the faulty chairs replacing them the following day with new ones.If you are thinking about a purchase from this company DONT HESITATE there quality and pride in customer satisfaction is a credit to them. Thank you John Mead”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“I bought the touch up paint. Have not tried it yet.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Although I purchased the wrong item, I was very impressed with the response to my email query regarding the item. They were very helpful in redirecting me to the correct website.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Purchased your touch up paint, not used yet but your ordering service & delivery was very good. Thank you.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Great,speedy service.No complaints.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“New steering wheel was a better and much stronger replacement than original as the moulding was completely rounded. Fitted in 5 minutes no problem and with quick delivery solved our problem in a jiffy. Great to own a quality product with readily available so are parts which seems a rarity these dates 10/10 thanks.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Ordered a new drive belt for my very old Kettler CTR Cross-Trainer on-line. Pleased to say it was delivered within 48hrs, fitted and the machine is now back in action! Great service and really easy to buy on-line through the web-site.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Small bottle of touch up paint ( nail varnish size) very expensive at £8 , but cannot fault the product or speed of service.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Still waiting for the delivery of my new table tennis net. Where is it? When can I expect it to arrive?”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Hi Crawford, we apologise for the wait you have experienced in getting your spare part. We will make sure you get your item as soon as possible. Thank you for your feedback. We are looking into ways to make sure this does not happen again, in the future.
Posted 9 years ago
“Three years ago we purchased eight Savita metal garden chairs and this year noticed that the protective all-weather coating had started to peel in places. The chairs still being under warranty we contacted Kettler and spoke to a very accommodating member of staff (Liz) who promptly emailed to advise what was needed to make a warranty claim which included photos and our original receipt. After emailing this information we were contacted a couple of hours later and advised that a replacement set of chairs would be sent out to us the very next day, and the damaged chairs picked up the day after. It happened exactly like this and so we are very impressed with this exeptional level of customer service, both for the efficiency or claim was handled and the polite communications - well done Kettler.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Lost a part off the kart, found spare part on website....fast service as well.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“All good. Easy and quick to replace the old rotten net.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“That's what I call service !!! Excellent !”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Quick and easy to select the right part, order it, pay for it and receive it.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Thank you Liz Clarke for your help .Problem sorted quickly. Very helpful ,friendly service .Exceeded my expectations .”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Excellent service.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Exactly as described and fitted perfectly. Very high quality product.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Easy website to use, products well described, safe secure payment system, product as described, postage free, product arrived within 2 days. Excellent.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
“Quality furniture, quality service.”
Helpful Report
Posted 9 years ago
Kettler is rated 4.4 based on 2,495 reviews