Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Kettler Reviews

4.4 Rating 2,495 Reviews
85 %
of reviewers recommend Kettler
4.4
Based on 2,495 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 86%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.3 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Kettler Reviews
Visit Website

Phone:

01527 591901

Location:

Merse Road, North Moons Moat, Redditch
B98 9HL

Write Your review

“Responded quickly to my complaint”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Kettler after sales service has been excellent in replacing furniture that has exhibited rust during their warranty period, hopefully they have now resolved the manufacturing problem which has caused this ongoing issue.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Purchased an expensive Panalsol locally. The frame was delivered direct from Kettler, I unpacked it to assemble it a few days later and was extremely disappointed to find several of the frame parts were badly rusty. The paintwork was pimply in a number of places, obviously rusty prior to painting, and several areas just rusty. Returned it, and now have a replacement, which was ok,”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“We have unfortunately experienced problems of rusting with not one, but two sets of garden chairs. However Kettler have exchanged both faulty sets for free. Hopefully the third set will outlast their 5 years guarantee”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Kettler dealt with our warranty claim very quickly with a full replacement. Excellent customer service. Thank you.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“We had a problem with one of our recently purchased patio chairs. I rang about this and the person at the other end of the phone could not have been more helpful. The chair was replaced within a week. First class service.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Incorrect or faulty deliveries on 3 occasions”
Helpful Report
Posted 7 years ago
We are sorry to read that you have had incorrect and damaged deliveries. Please contact our team on 01527 588997 if this has not been resolved. Kind regards Kettler GB
Posted 7 years ago
“No quibble acceptance of warranty claim by Nikki. Replacement chairs delivered to holiday home and old chairs removed on schedule. Hope the new ones last a lot longer!”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Efficient and no problems in claiming under warranty”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Prompt and efficient service. Thank you.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“The service from the after sales team was fantastic, from start to finish the process was handled in a most professional way.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“The warranty process was very straightforward and easy to complete. The people we dealt with at Kettler were very professional. I would most definitely recommend Kettler. Brilliant products and an excellent company to deal with.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
We are thrilled to hear that you have been satisfied with the service you have received from our team Mr Murray. Please feel free to contact us again should there be anything else we can assist with. Kind regards Kettler GB
Posted 7 years ago
“They seemed genuinely concerned when I made my claim and they were only to happy to help,they also kept me informed on how my claim was being processed which was resolved successfully”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Wow! what a great review. Thank you for taking the time to share your experience and please feel free to contact us again if we can help further. Kind regards Kettler GB
Posted 7 years ago
“Very efficient and professional”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“parcel arrived quickly, how good update on delivery progress. The product is good and strong for protecting my table tennis”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Good customer service.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Straightforward warranty claim instructions and prompt friendly reply and replacement, no question. Would order again.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Great to hear that you would buy our products again Helen, and we are pleased that we have been able to help. Kind regards Kettler GB
Posted 7 years ago
“Processed a warranty claim quickly, with no question s asked and replacement delivered within the week”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“The claim under the warranty process was so easy to do and Kettler's communications and their replacement process was excellent.”
Helpful Report
Posted 7 years ago
“Rapid response with a very positive outcome”
Helpful Report
Posted 7 years ago
Kettler is rated 4.4 based on 2,495 reviews